والدین ارزش های قرآنی را به فرزندان آموزش دهند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: والدین ارزش های قرآنی را به فرزندان آموزش دهند تا نقش اساسی در تربیت تدریجی آنها داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، آیت الله «سید حسن عاملی» امروز (28 اسفندماه) در مراسم اختتامیه و آئین تجلیل از برگزیدگان مسابقه قرآنی «مدهامتان» گفت: خداوند متعال در قرآن کریم تمام و کمال تمامی اصول و زندگی و قواعد و سنن را برای بشریت مشخص شده و در قرآن کریم به همه آنها جواب داده شده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، تصریح کرد: امیدواریم استان و شهر اردبیل قرآنی باشد و تاکنون برنامه های متنوع قرآنی توسط دست اندرکاران در طول سال برگزار شده است.

 

وی، بیان کرد: فتنه های سیاه در جامعه از تربیت اشتباه هست زیرا در این روزگار سیاه بتوانیم تربیتی صحیح فرزندان را داشته باشیم سخت است.

 

آیت الله عاملی، یادآور شد: پدر، پدری و مادر نیز نقش مادری خود به عنوان والدین در حق اولاد خود نشان می دهد تا بتوانیم شاهد رشد نسلی با انگیزه و تاثیرگذار باشد.

 

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: قدرت روحی والدین در فرزندان متبلور می شود و با دیدن تربیت فرزندان پی به ماهیت خانواده ها می تواند داشت.

 

نماینده ولی فقیه در استان، افزود: حق بزرگ ملت به دولت می تواند ایجاد فضای سالم تربیتی باشد و کمک کردن در راه رسیدن به این آرمان ها است.

 

امام جمعه اردبیل گفت: والدین ارزش های قرآنی را به فرزندان آموزش دهند تا نقش اساسی در تربیت تدریجی آنها داشته باشند.

کد خبر 774627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha