کانون های فرهنگی هنری مساجد  این ظرفیت را دارد که همه ی اقشار را در بر گیرد

حجت الاسلام ذوالفقاری گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد پذیرای همگان است و این ظرفیت را دارد که همه ی اقشار جامعه را در بر گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان های شازند، تفرش و آشتیان و تقدیر از روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان و اعضای برتر کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان ها گفت: فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد با محوریت دینی و اجتماعی یک ماموریت اساسی وارزش تلقی می شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: نقش محوری مسجد بر کسی پوشیده نیست و کانون های مساجد یکی از ارکان هایی است که موجب تقویت مسجد می شود همانطور که در ابتدای اسلام همه مسائل از مسجد نشات می گرفت و در انقلاب نیز مساجد پایگاه اصلی بود.

 

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد پذیرای همگان است و کانون فرهنگی این ظرفیت را دارد که همه ی اقشار جامعه را در بر گیرد، ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد امروزه به یک درخت تنومند تبدیل شده و یکی از دلایل این ایستادگی کانون ها به برکت همکاری و همدلی ائمه جماعات مساجد بوده است.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری اظهار کرد: کانون ها از ابتدای امسال در سامانه سجا بچه های مسجد، ثبت شده اند و به صورت رسمی همه مسائل آنها مشخص بوده و تک تک اعضا نیز در حال ثبت نام هستند.

 

لازم به ذکراست به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور مسئول و کارشناسان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با سفر به شهرستان های دلیجان، محلات، شازند، تفرش و آشتیان ضمن دیدار با روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی از اعضای برگزیده و برتر کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان ها با اهدا لوح و هدایایی تقدیر به عمل آوردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 774600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha