محدودیت ترافیکی نوروز ۹۸ در گيلان اعلام شد

محمدپور از اعمال محدودیت ترافیکی در محور رشت - قزوین و اردبیل - آستارا و بالعکس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، «حسین محمدپور» در خصوص محدودیت ترافیکی ایام نوروز 98 گفت: با توجه به حجم فزاينده سفر در تعطيلات نوروز، افزايش ظرفيت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهيل در عبور و مرور و ارتقاي ضريب ايمنی محدوديت‌ها و ممنوعيت‌های عبور و مرور از 25 اسفند 97 تا پايان 17 فروردين 98 اجرا می‌شود.


رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به ممنوعیت تردد در محور قديم رشت - قزوين و بالعكس افزود: تردد كليه تريلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هفت الی 24 روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (28 و 29 اسفند) و از ساعت هفت الی 24 روزهای جمعه(9 فروردین) و پنجشنبه و جمعه ( و 16 فروردين) در محور فوق ممنوع است.


وی به محور اردبيل - آستارا و بالعكس اشاره و بیان کرد: تردد كليه تريلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 الی 24 روزهای سه‌شنبه( 28 اسفند ) و یک‌شنبه( 11 فروردين) اممنوع است.

 

محمدپور تصریح کرد: همچنین تردد در این محور از ساعت هفت الی 24 روزهای چهارشنبه( 29 اسفند)، جمعه( 4 فروردین)، پنجشنبه و جمعه (15 و 16فروردين) در محور فوق ممنوع است.

 

کد خبر 774588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha