نیازمند راهکار برای مقابله با کاهش ارزش پول ملی در سال ۹۸ هستیم

مرادی گفت: باید در سال آینده راه های عبور از کاهش ارزش پول ملی کشور بیابیم تا از ادامه این روند جلوگیری کنیم.

«حسن مرادی» در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان در مورد وضعیت اقتصادی ایران در سال 97 گفت: در این سال از بعد اقتصادی دچار مسائل و مشکلات عدیدی شدیم و توانستیم در برخی از موارد مشکلات را مدیریت کنیم و در برخی از موارد نیز نتوانستیم آنطور که باید مشکلات را حل کنیم.

 

کارشناس اقتصادی با یادآوری این نکته که در سالی که رو به اتمام است ارزش پول ملی ایران کاهش یافت، افزود: این مساله توطئه ای از سوی دشمنان ما بود که به بسیاری از عرصه های اقتصادی کشور آسیب وارد کرد و زندگی عمومی جامعه را نیز تحت تاثیر منفی خود قرار داد.

 

وی بر ضرورت ریشه یابی این مساله در سال 98 نیز تاکید کرد و اظهارداشت: باید در سال آینده راه های عبور از کاهش ارزش پول ملی کشور بیابیم تا از ادامه این روند جلوگیری کنیم.

 

مرادی به وضعیت فروش نفت ایران در سال 97 نیز اشاره کرد و توضیح داد: علیرغم همه فشارها ما توانستیم در این زمینه موفق عمل کنیم و نه تنها دشمنان ما نتوانستند فروش نفت ایران را به صفر برسانند بلکه ما در حدود روزانه 1.5 میلیون بشکه نفت در دوران تحریم ها به فروش رساندیم.

 

استاد دانشگاه در پایان وضعیت بودجه و منابع مالی کشور برای سال آینده را بد ندانست و خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی مناسب می توان این منابع را در میان مردم به صورت عادلانه تقسیم کرد تا توان خرید همه اقشار جامعه نسبت به گذشته افزایش یابد./

کد خبر 774546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha