خدمت رسانی ۱۳۰ جهادگر  گروه رضوان به مناطق محروم نهبندان

هنری از فعالیت گروه جهادی رضوان با حضور بیش از ۱۳۰ جهادگر جهت خدمت رسانی به مناطق محروم شهرستان نهبندان برای ایام نوروز ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از بیرجند، « مهدی هنری» شامگاه (27 اسفند) در حاشیه بازدید جمعی از مسئولین از اقدامات گروه های جهادی نوروز اظهار کرد: گروه جهادی رضوان از دانشگاه های صنعتی شریف و امیر کبیر تهران و حوزه علمیه قم از 22 اسفندماه به شهرستان نهبندان اعزام شدند.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: این گروه های جهادی در زمینه های فرهنگی، عمرانی و سازندگی تا 4 فروردین ماه 98 به مردم این منطقه خدمات ارائه می دهند.

 


هنری ادامه داد: هر ساله در ایام تعطیلات نوروز گروه های جهادی بومی و مهمان از دانشگاه های تهران در مناطق مرزی استان حضور می یابند.

 

به گفته وی گروه جهادی رضوان 12 سال است که با حضور مداوم در مناطق محروم نهبندان فعالیت دارد و خدماتی را به مردم روستاهای محروم ارائه می کند.

 

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی  با تاکید بر اینکه این گروه با سابقه طولانی حضور در این مناطق توانسته ارتباط گیری خوبی با اعضای هسته های جهادی روستاها داشته باشد، عنوان کرد: این گروه جهادی در طول سال به طور مستمر خدمات مورد نیاز مردم این مناطق را دنبال و پیگیری می کنند.

 


هنری با بیان اینکه امسال 130 نفر از جهادگران در منطقه حضور پیدا کردند، گفت: این جهادگران ایام عید را میهمان مناطق و روستاها هستند و در عرصه های عمرانی و اشتغال و به طور ویژه زیرساخت های عمرانی مرتبط با اشتغال فعالیت دارند.

 


وی یکی از برنامه ها را واحدهای الگویی دام و طیور دانست که در این منطقه ساخته می شود، افزود: همچنین پروژه های مختلف در عرصه های نهالستان، کارگاه های اشتغال و تکمیل پروژه های نیمه تمام را نیز انجام می دهند.

 


رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به مجموع پروژه هایی که جهادگران امسال در این منطقه کار می کنند، بیان کرد: گروه های جهادی توانستند 200 میلیون تومان از محل کمکهای خیرین برای اجرای پروژه ها و ارئه خدمات به مردم  استان جذب کنند.

 

کد خبر 774478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha