پرداخت زکات در جامعه نهادینه شود

امام جمعه دزفول، بر نهادینه کردن فرهنگ پرداخت زکات در جامعه تاکید کرد و گفت: باید اسلام جامع را که پاسخ گوی تمام عرصه ‌های بشریت است را ترویج داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت الاسلام محمدعلی قاضی دزفولی»، امروز (دوشنبه ۲۷ اسفند) در دیدار مبلغین زکات در مصلای امام علی (ع) شهرستان دزفول، حضور مبلغین زکات در شهرستان را مایه خیر و برکت دانست و اظهار کرد: وظیفه خود را با اخلاص و به نحو احسن انجام دهیم.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و رهبری امام (ره) و مقام معظم رهبری به ۴۰ سالگی رسید، افزود: در طول تاریخ اولین حکومت مکتب اهل بیت (ع) که آرزوی تمام انبیای الهی بوده تشکیل شده که نعمت بزرگی است و به تمام مشکلاتی که دشمنان بر سر راه مسلمانان گذاشته، می‌ارزد.

 

امام جمعه دزفول، ادامه داد: تمام احکام نورانی اسلام اهمیت دارند، باید اسلام جامع را که پاسخ گوی تمام عرصه ‌های بشریت و همان اسلام ناب محمدی(ص) است را ترویج داد.

 

وی پرداخت زکات را یکی از فرایض دین مبین اسلام دانست و اضافه کرد: باید تلاش کنیم این فریضه الهی به ثمر نشسته و در جامعه اجرا شود، وعده خدا بر این است که هر کاری که با اخلاص همراه باشد خیر و برکت به همراه خواهد داشت.

 

وی با اشاره به اخلاص امام راحل (ره) و تحقق آرزوی بزرگ و جهانی ایشان که همان اسلام است تصریح کرد: اگر اراده و انگیزه قوی داشته باشید فتح و ظفر از آنِ اسلام و مکتب اهل بیت (ع) خواهد بود.

 

کد خبر 774459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha