گردشگری داخلی باید تبدیل به موتور اقتصادی شهر شود

فروزانی گفت: گردشگری داخلی باید تبدیل به موتور اقتصادی برای شهر شود که نیازمند اصلاحات قوانینی و جهت گیری است تا زمینه حضور سرمایه گذاران ایجاد و زیرساخت ها تامین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد ابراهیم فروزانی» امروز (دوشنبه ۲۷ اسفند) در آیین افتتاح ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز با بیان اینکه حال خوب یک شهر مدیون هارمونی بین شهرداری آن شهر است، گفت: وظیفه دستگاه های دولتی حفظ این هماهنگی و نظم در شهرداری در راستای آرامش مردم است.

 

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس با بیان اینکه شیراز جزو شهرهای یگانه و یونیک جهانی است، اظهار کرد: این همه آثار تاریخی و ظرفیت، شیراز را تبدیل به یک شهر جهانی کرده است.

 

وی افزود: سال جدید و عید با تولد امام علی (ع) آغاز می شود و اعیاد شعبانیه و همزمانی با روز شیراز فضایی را ایجاد می کند که شهر سرشار از نشاط و شادی شود.

 

فروزانی بیان کرد: پروژه های شیراز در شرایط سخت اقتصادی تمام شد و کار در این شرایط ماندگارتر است و مدیران نیز تجربه بیشتری کسب می کنند، در این شرایط حساس کنونی پیش بینی افزایش سفرهای داخلی را شاهد خواهیم بود که فرصتی برای شهرداری ها است.

 

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس خاطرنشان کرد: گردشگران خارجی را توانستیم تا حقوقی برنامه ریزی کردیم، اما برای گردشگران داخلی طرحی وجود ندارد و فقط خدمات رسانی است، گردشگری داخلی باید تبدیل به موتور اقتصادی برای شهر شود که نیازمند اصلاحات قوانینی و جهت گیری است تا زمینه حضور سرمایه گذاران ایجاد و زیرساخت ها تامین شود.

 

فروزانی گفت: باید پروژه های بخش گردشگری تسهیل شود که می توانند سبب تحول گسترده شود، با استان های همجوار در حال پیگیری تعطیلات آخر هفته هستیم.

کد خبر 774451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha