برنامه های سال ۹۸ آموزش و پرورش طبق سند تحول بنیادین اجرا می شود

مددی گفت: برنامه های سال آینده وزارت آموزش و پرورش بر اساس سند تحول بنیادین تا دهه سوم فروردین با امضاء وزیر آموزش و پرورش به همه استان ها ابلاغ می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان،  «رضا مددی» روز چهارشنبه (22 اسفندماه 1397) در حاشیه گردهمایی معاونان و مدیران کل استان ها وزارت آموزش و پرورش که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: باید برای اجرای سند تحول بنیادین منابع مالی بیشتری در نظر گرفته شود. اجرای سند تحول بدون مشارکت دستگاه های اجرایی امکان پذیر نیست.

 

رئیس ستاد اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش افزود: راهکارهای سند تحول بنیادین مشخص شده است و واحدهای وزارتخانه نسبت به وظیفه ای  که باید انجام دهند، واقف هستند.

 

وی اظهار داشت : برنامه های سال آینده بر مبنای سند تحول بنیادین تا دهه سوم فروردین با امضاء وزیر آموزش و پرورش به همه استان ها ابلاغ می شود و تمام برنامه های این وزارت خانه بر اساس سند تحول تدوین و اجرا می شود.

 

مددی تاکید کرد: دو سند در وزارت آموزش و پرورش وجود ندارد. تمام برنامه ها وزارت آموزش و پرورش طبق سند تحول بنیادین اجرا می شود.

 

رئیس ستاد اجرای سند تحول بنیادین با بیان اینکه اجرای برخی از مفاد سند تحول نیاز به امکانات و منابع مالی بیشتری دارد گفت:  برای نمونه  طرح رتبه بندی معلمان به منابع مالی مناسب نیاز دارد  در حالی تمامی اعتبارات برای اجرای طرح در سال 1398در اختیار آموزش و پرورش نیست، البته این طرح با هر میزان اعتبار در سال آینده اجرا می شود.

 

کد خبر 773312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha