تمهیدات ترافیکی ویژه ایام پایانی سال اعلام شد

رئیس پلیس راهور استان البرز با اعلام خبر ایجاد تمهیدات لازم در محورهای مواصلاتی ویژه ایام نوروز گفت: طرح نوروزی در قالب محدودیت های ترافیکی در سطح البرز اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سرهنگ غلامعلی شرق» در نشست خبری که به مناسبت اعلام تمهیدات لازم در محورهای مواصلاتی استان و درونی شهری ویژه طرح نوروز در نظر گرفته شده است، گفت: طرح نوروزی ۹۸ از ۲۵ اسفند تا ۱۸ فرودین در سطح استان البرز اجرا می شود.

 

رئیس پلیس راهور استان البرز افزود: اجرای رزمایش نیروهای امدادی روز ۲۵ اسفند با هدف اعلام آمادگی جهت امنیت برگزار می شود که به تعاقب آن نیروهای امدادی میزان آمادگی خود را به نمایش می گذارند.

 

وی تصریح کرد: آماده باش همیاران پلیس که جمعیت آنان ۴۶۳ نفر است طی طرح رزمایش آمادگی خود را در راستای حفظ امنیت به نمایش گذاشته می شود.

 

شرق توضیح داد: به کسانی که خسارت آنان تا سقف ۷ میلیون ۷۰۰ تومان است کروکی داده نمی شود اما در جریان طرح نوروزی و مسافر پذیربودن مسافران تسهیلاتی در این خصوص اتخاذ شده است.

 

رئیس پلیس راهور استان البرز مطرح کرد: رانندگانی که خلافی آنان بیش از یک میلیون تومان است، خودرو آنان توقیف نمی کنند و پس از اجرای طرح اجرا می شود.

 

 

کد خبر 773304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha