فارس از لیست ۱۰ استان بحرانی طلاق خارج شد / رشد ۸۸ درصدی سمن ها

معلم با بیان این که با اجرای طرح «بهار نکو» در استان، از لیست ۱۰ استان بحرانی در آسیب طلاق خارج شدیم، گفت: شاهد رشد ۸۸ درصدی سازمان های مردم نهاد در تمام حوزه ها بودیم که بیشترین سهم را فرمانداری ها با رشد ۹۰ درصدی داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بتول معلم» امروز (چهارشنبه ۲۲ اسفند) در جلسه «ستاد ساماندهی امور جوانان» با اشاره به فعالیت های دفتر فرهنگ و امور اجتماعی و ارتباط با کارشناسان و دستگاه ها، گفت: نشست هایی در این راستا برگزار شد و شاهد رشد ۸۸ درصدی سازمان های مردم نهاد در تمام حوزه ها بودیم که بیشترین سهم را فرمانداری ها با رشد ۹۰ درصدی داشتند.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس با بیان اینکه در راستای کنترل آسیب های اجتماعی، فعالیت هایی با بهره از توان سمن ها برنامه ریزی شده، افزود: راه اندازی دفاتر توسعه و تسهیل گری در محلات کم برخوردار با همکاری سازمان ورزش و جوانان و برگزاری جشنواره پونمایی با همکاری دستگاه قضایی استان از سری فعالیت های انجام شده است.

 

وی خبر داد: با اجرای طرح «بهار نکو» در استان، از لیست 10 استان بحرانی در آسیب طلاق خارج شدیم، همچنین صیانت از حقوق شهروندی و اشتغال فرزندان ایثار گران در بخش های خصوصی، اجرای برنامه های «نوروزانه» در نقاط محروم، راه اندزی پایگاه خدمات اجتماعی در محلات محروم با همکاری بهزیستی از فعالیت های عمده تشکل های مردمی بوده است.

 

معلم بیان کرد: وزارت کشور اعلام کرده استان فارس در دفاتر توسعه و تسهیل گری پیشرو بوده است، همچنین توانستیم در طرح «نماد» رتبه دوم را کسب کنیم.

کد خبر 773259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha