خدمات‌رسانی بیش از ۵ هزار امدادگر در پایگاه‌های نوروزی هلال احمر

پیوندی ازخدمات‌رسانی بیش از ۵ هزار امدادگر در پایگاه‌های نوروزی هلال احمر خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «علی اصغر پیوندی» امروز چهارشنبه 22 اسفند در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز 98 ضمن تبریک فرا رسیدن ایام نوروز گفت: جمعیت هلال احمر بر اساس وظیفه ذاتی خود تلاش می کند تا در کنار مردم باشد. تلاش ما این است که علاوه بر امداد و نجات، در بحث فرهنگی و اجتماعی نیز نگاه ویژه داشته باشیم.لذا امیدواریم با همکاری پلیس و سایر دستگاه های مربوطه تلفات جاده ای امسال کاهش یابد.

 

رییس سازمان جمعیت هلال احمر بیان کرد: در حوزه امداد و نجات هم همگام پلیس،راهداری و سایر ارگان ها،از 20 اسفند تا 12 فروردین در خدمت مردم خواهیم بود.

 

وی تصریح کرد: حدود پنج هزار و 500 امدادگر و نجات گر در 1421 پایگاه نوروزی اقدامات مربوط به امداد و نجات را انجام خواهند داد. همچنین در طول سفر‌های مردمی در نوروز ۹۸، ۳۵۰۰ خودرو امدادی را در پایگاه‌های ثابت خود مستقر خواهیم کرد.

 

پیوندی  خاطر نشان کرد: تیم‌های واکنش سریع ما تحت عنوان امداد توانا در پایگاه‌های جمعیت هلال احمر حضور خواهند داشت همچنین ۱۲۶۱ پست ثابت و سیار خود را در قالب خدمات فرهنگی و اجتماعی را در مناطق پرتردد کشور ساماندهی کرده‌ایم.

 

رییس سازمان جمعیت هلال احمر گفت:کمپین بهرفت در فضای مجازی تشکیل شده است تا با توجه به مسائل فرهنگی و آموزشی فعالیت خود را  ادامه دهیم.

کد خبر 773223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha