عشایر خدمت‌گزارترین قشر جامعه/ لزوم ارائه خدمات مناسب به عشایر در کوچ بهاره

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، گفت: عشایر به‌عنوان مولدترين، خدمت‌گزارترین و صادق‌ترین قشر جامعه در خدمت نظام و جوامع روستايي و شهري هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «محمد نوذری»، در نشست کمیسیون سیاسی اجتماعی شورای عشایری استان با محوریت کوچ بهاره، اظهار کرد: عشاير نجیب‌ترین، بي توقع ترين مردمان جامعه هستند.

 

وی، با بیان اینکه اين قشر به‌عنوان مولدترين، خدمت‌گزارترین و صادق‌ترین قشر جامعه در خدمت نظام و جوامع روستايي و شهري هستند، افزود: جامعه عشاير در همه شرايط و وجود سختی‌ها توليدات خود را اختيار دولت و مردم قرار می‌دهند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، بیان کرد: توليدات و خدمات آن‌ها بسيار است به‌طوری‌که تمام نیازمندی‌های اقتصادی دامی شهري و روستايي را تأمین می‌کنند كه لازم است از آن‌ها قدراني شود.

 

نوذری، یادآور شد: عشایر قشر تولیدکننده و تلاشگر جامعه محسوب می‌شوند که باید در این زمینه برای انجام سفری ایمن و بدون حادثه برای این قشر دستگاه‌های مختلف ازجمله منابع طبیعی، علوم پزشکی، راه و شهرسازی و هلال‌احمر برای ارائه خدمات به این قشر تلاش کنند.

 

وی، تسطیح راه‌های ارتباطی عشایر استان، پایگاه سیار امدادی و پزشکی، گشت‌های سیار در بحث تأمین امنیت را برای انجام کوچ ایمن و راحت ضروری دانست و خاطرنشان کرد:‌ باید در زمینه تامین داروهای دامی و واکسیناسیون دام‌های عشایر، تأمین آب آشامیدنی سالم و کالاهای اساسی موردنیاز عشایر اقدامات لازم از سوی این دستگاه‌ها انجام شود.

کد خبر 773192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha