لازمه فعال شدن نظام اداری، اتخاذ تصمیمات درست و دارای قابلیت اجرا  است

استاندار کرمان تصمیمات غلط و کارشناسی نشده که قابلیت اجرا ندارد؛ تصمیمات بی صداقت، تعلل و عدم جدیت و تعهد در کار و بروز حوادث غیرمترقبه را از اشکالات نظام اداری برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، محمدجواد فدایی، استاندار، امروز(۲۲ اسفند)در جلسه شورای اداری استان اعطای نشان عالی ذوالفقار به سرلشکر حاج قاسم سلیمانی را موفقیت بزرگی توصیف و به ایشان و مردم استان تبریک گفت و با آرزوی سلامتی و توفیق برای فرمانده نیروی قدس بیان داشت: حتما" زحمات ایشان به نحو خوبی ارج نهاده شد.




وی در ادامه با بیان اینکه از امکانات موجود بیش از آنچه محقق شده می توان استفاده کرد‌؛ افزود: یکی از کارها فعال کردن نظام اداری است و لازمه آن رفع اشکالات است؛ بسیاری از تصمیمات اتخاذ شده یا اجرا نمی شود یا در زمان خودش اجرا نمی شود که ۴ دلیل دارد.

 

 

استاندار کرمان با افزودن اینکه یا اینکه تصمیمات غلط و کارشناسی نشده  می گیریم که قابلیت اجرا ندارد؛ یا اینکه به خاطر راضی نگهداشتن یکدیگر و نان به قرض هم دادن تصمیماتی اتخاذ می کنیم که این از عدم صداقت است؛ تعلل و عدم جدیت و تعهد در کار و بروز حوادث غیرمترقبه را از دیگر دلایل اجرایی نشدن تصمیمات عنوان کرد.

 

 

وی در این زمینه یکی از تصمیمات ستاداقتصادمقاومتی در حوزه گردشگری در یکی از شهرستان ها را شاهد مثال آورد و افزود: با وجود هشت ماه از اتخاذ این تصمیم در آن ستاد تاکنون هیچ اقدامی انجام نگرفته در حالیکه تصمیمات ستاد اقتصادمقاومتی باعث توسعه و حل مشکلات مردم می شود‌. 

 

فدایی با تأکید بر اینکه اگر اشتغال مهم است همه مسئول هستیم و هر دستگاهی باید احساس مسئولیت کند و تأثیر خودش در حل مشکل مردم را بداند.
 

 


 

کد خبر 773169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha