رسانه ها مقدم ترین عامل پیشبرد اهداف «گام دوم انقلاب»

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، گفت: رسانه ها مقدم ترین عامل پیشبرد اهداف «گام دوم انقلاب» هستند و حضور و ورود رسانه ها به «گام دوم انقلاب» ملزم به داشتن پیوست ویژه ای است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب؛ گردهمایی خبرنگاران و اصحاب مطبوعات و رسانه های جنوب کرمان با شعار «گام دوم انقلاب و نقش رسانه ها» با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در سالن شهید مداحی جیرفت برگزار شد.
«حسین اسحاقی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره هدف از برگزاری این مراسم، گفت: در واقع هدف، برگزاری دورهمی به منظور تبادل نظر با اصحاب رسانه و رویکرد این رسانه ها برای تحقق  « گام دوم انقلاب» است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، با بیان این مطلب که یکی از دغدغه های جدی رهبری، حوزه فعالیت در فضای مجازی است، ابراز داشت: در این خصوص، مقام معظم رهبری می فرمایند: جوانان با هوشمندی فضای مجازی را به ابزاری برای زدن تو دهنی به دشمنان تبدیل کنند.

وی، ادامه داد: رهبری در صفحه مجازی خود در مقابل هجمه ها و تبلیغات مغرضانه دشمنان جمهوری اسلامی دفاع می کنند و از فعالان فضای مجازی انتظار دارند در این حوزه فعالیت چشمگیری داشته باشند.
اسحاقی، خاطرنشان کرد: در چهل سال گذشته در حوزه فرهنگ و هنر فعالیت های خوبی در جنوب کرمان انجام شده اما تا رسیدن به ایده آل ها فاصله است که امیدوارم با همراهی شما اصحاب رسانه هر چه سریعتر به این ایده آل ها دست یابیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، با بیان این مطلب که رسانه ها نقش گسترده و وسیعی دارند، تصریح کرد: در جنوب کرمان قریب به 60 مطبوعه فعال وجود دارد که به عنوان چشم بینای جامعه بایستی نسبت به درخواست های مردمی از  مسئولین مطالبه گری کنند.

وی، خاطرنشان کرد: حضور و ورود رسانه ها به گام دوم انقلاب ملزم داشتن پیوست ویژه ای است.

اسحاقی، در ادامه با اشاره به این مطلب که اولین الزام، درک آرایش جدید رسانه های دشمن علیه جمهوری اسلامی است که در دنیا استفاده می کنند، به سایر الزامات پیوست رسانه ای، اشاره کرد و گفت: توجه به رسانه های نو ظهور، برنامه های تلفن همراه و شبکه های اجتماعی و نیز توجه به رسانه به عنوان مهمترین و مقدم ترین عامل پیشبرد اهداف «گام دوم انقلاب» از سایر این الزامات است.
 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در ادامه با اشاره به رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در سال آتی در حوزه فعالیت های رسانه ها،  ابراز داشت: توجه به نقش نظارتی رسانه ها در انجام وظایف مطبوعاتی، واقع نمایی پیشرفت انقلاب و جلوگیری از تبلیغات مأیوس کننده دشمن، استفاده از ظرفیت جوانان در عرصه فضای مجازی، مشارکت در ارائه انقلاب از نسل گذشته به نسل جدید و جوانان کشور، از رویکردهای سال آتی این اداره کل است.
وی، در پایان، گفت: رسانه ها و مسئولان باید برای تحقق « گام دوم انقلاب» اجرای پیوست رسانه ای را در دستور کار خود قرار داده و جوانان باید پیگیر اجرای آن باشند.
 

کد خبر 773119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha