چهاردهمین نمایشگاه جلوه های سمپاد در رشت برپا شد

سلیمی از برپایی چهاردهمین دوره نمایشگاه جلوه‌های سمپاد در رشت به‌مدت سه روز خبر داد.

«محمود سلیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: شناسایی استعدادهای نهفته دانش‌آموزان از برنامه‌های است که آموزش و پرورش دنبال می‌کند.

 

مدیر دبیرستان تیزهوشان دوره دوم میرزاکوچک خان رشت با بیان اینکه در این راستا  چهاردهمین دوره نمایشگاه جلوه‌های سمپاد رشت برپا شده است گفت: دوره پژوهشی سال جاری با هدف مهارت‌افزایی، مشابه‌سازی محیط آزمایشگاهی، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های علمی، آموزشی و پژوهشی در حوزه‌های گوناگون علوم تجربی، ریاضی، انسانی و هنر در ۱۰ زیرشاخه شیمی، فیزیک، نجوم، ژنتیک، زیست‌شناسی، جنین‌شناسی، نرم‌افزار و مکانیک، مکاترونیک، هنر و ادبیات برپا شده است.

 

سلیمی اذعان کرد: برپایی جشنواره جلوه‌های سمپاد به‌منظور ایجاد فرصتی مغتنم جهت شناسایی و نمایش عملکرد دانش‌آموزان مستعد و علاقمند استعدادهای درخشان رشت است.

 

وی افزود: این نمایشگاه از 21 تا 23 اسفند در این دبیرستان واقع در کیلومتر ۵ جاده جیرده، دایر شده است.

 

سلیمی به برنامه‌های جانبی این نمایشگاه پرداخت و تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه از مجموعه فعالیت‌های پژوهشی دانش‌آموزان، برگزاری سمینار علمی دانش‌آموزی، برگزاری مسابقات برنامه‌نویسی، رباتیک و نجات تخم‌مرغ ، همراه با ارائه جوایز به برگزیدگان و معرفی طرح‌های برتر دانش‌آموزی از جمله اهم برنامه‌های این جشنواره شمرده می‌شود.

 

مدیر دبیرستان تیزهوشان دوره دوم میرزاکوچک خان رشت اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند از 9 صبح تا 5 عصر از این جشنواره دیدن کنند. 

کد خبر 773047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha