ملت ایران در هر برهه از تاریخ تجربه مبارزه با جنگ سخت و نرم را دارد

فرمانده تیپ 37 استان اردبیل گفت: ملت ایران تجربه مبارزه با جنگ سخت و نرم را در هر برهه از تاریخ دارد و می توان با حفظ دستاوردهای فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن در مقابل سایر دسیسه های دشمنان ایستاد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، غلام عسگر کریمیان، فرمانده تیپ 37 استان اردبیل عصر امروز( 5 مهر) در مراسم یادواره 120 شهید کارمند استان اردبیل که در محل نمایشگاه رزمی فرهنگی والفجر 4 اردبیل برگزار شد، با بیان اینکه علت اصلی وقوع انقلاب اسلامی استبداد ستیزی بود، اظهار کرد: با رهبری حضرت امام (ره) و به مرور زمان به استبداد ستیزی، استکبار ستیزی نیز اضافه شد و امروز یک فرهنگ شده است.


کریمیان با تشریح رویداد دفاع مقدس، جنگ بین ایران و عراق را جنگ بین اسلام و کفر دانست و عنوان کرد: در این جنگ تحمیلی 34 کشور برای براندازی انقلاب اسلامی ایران، عراق را همراهی کرده بودند و این نشان می دهد ایران در آن زمان با کل جهان کفر مبارزه کرده است.


وی وجود رهبری و امامت، حضور مردم و نشات گرفتن فرهنگ دفاع مقدس از فرهنگ عاشورا را از ویژگی های ممتاز دفاع مقدس دانست و افزود: پشتیبانی و پیروی از ولایت فقیه مهمترین راه پیروزی بر دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

فرمانده تیپ 37 استان اردبیل با بیان اینکه، ملت ما تجربه مبارزه با جنگ سخت و نرم را در هر برهه از تاریخ دارد، عنوان کرد: در زمان کنونی باید با حفظ دستاوردهای فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن در مقابل سایر دسیسه های دشمنان ایستاد.


در ادامه این مراسم سید حسین صابری، استاندار اردبیل نیز به پیروی از راه شهدا تاکید کرد و اظهار کرد: در جای جای وصایای شهدا به حمایت از رهبری و ولایت تاکید شده است و باید عامل این وصایا بود.


صابری افزود: تنها راه هدایت و منحرف نشدن از مسیر انقلاب و امام استفاده کردن از نور ولایت و رهبری است.

 

وی با بیان اینکه نسل آینده به دانستن وقایع دوران دفاع مقدس نیاز خواهد داشت، خواستار تلاش بیشتر متولیان در دایر شدن هر چه زودتر موزه فرهنگی دفاع مقدس اردبیل شد.


این مسئول عنوان کرد: کشور ما هر چه دارد به برکت امام و انقلاب و شهدا دارد و این پیام را به روش های مختلف باید به نسل های آینده انتقال داد.


در پایان این مراسم ضمن خاطره گویی و شعرخوانی توسط برخی از رزمندگان، از خانواده های منتخب شهدای کارمند اردبیل قدردانی شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 70130

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha