شهدا با نثار جان خود موجب اعتلا و عزتمندی ایران اسلامی شدند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی تلاش با محوریت آگاهی و تعهد را سرلوحه اصحاب فرهنگ و هنر برشمرد و گفت: شهدا با نثار جان خود موجب اعتلا و عزتمندی ایران اسلامی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از آذربایجان شرقی، علی داننده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، امروز (5 مهر) در آئین تجلیل از ایثارگران، اخلاص، ‌صداقت،‌ تقوا و عرضه تمام داشته های وجودی را مهمترین شاخصه شخصیتی شهدا و ایثارگران عنوان کرد و افزود: شهدا و ایثارگران پاکبازانی هستند که با نثار جان خود موجب اعتلا و عزتمندی ایران اسلامی شدند و این عزتمندی همچنان در صحنه های بین المللی متبلور است.


وی افزود: مقام و منزلت شهید وصف ناشدنی است و اگر انسان خود را در مسیر پیروی از ارزش ها قرار داده و بر ایمان خود مستحکم و پایبند باشد هر لحظه روح و جان خود را قرین شهادت و آشنا با این فوز عظیم خواهد یافت.


داننده ولایتمداری و پیروی از فرامین مقام عظمای ولایت را راهگشا و عامل نجات کشور در برهه های مختلف عنوان کرد و گفت: شناخت و بصیرت نسبت به تحولات بیرونی و تمسک به فرهنگ والای اسلامی و ایرانی باید همواره مدنظر اصحاب فرهنگ باشد.


وی تلاش آگاهانه و تعهد مدارانه را از دیگر شاخصه های اصحاب متعهد فرهنگ و هنر دانست.


داننده به اهم فعالیت های اداره کل ارشاد استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، تجلیل از چهره‌های برتر فرهنگی و هنری، اجرای طرح مفاخر آذربایجان و تولید متون نمایشی بومی با مضامین دینی و ارزشی از اهم برنامه های این اداره کل در سال جاری است.


گفتنی است، در این مراسم که توسط پایگاه مقاومت شهید کفاشپور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد از ایثارگران و بسیجیان این اداره تجلیل شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 70129

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha