سومین نشست اندیشه های راهبردی با موضوع «زن و خانواده» برگزار می شود

سومین نشست اندیشه های راهبردی با موضوع «زن و خانواده» پائیز سال جاری در محضر مقام معظم رهبری برگزار می شود.

به گزارش خبر گزاری شبستان، سومین نشست اندیشه های راهبردی با موضوع «زن و خانواده» و با شرکت شخصیت های دانشگاهی و حوزوی پائیز سال جاری در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می شود.


این مرکز با اعلام آمادگی جهت شرکت در این نشست، از استادان و محققانی که پیرامون موضوع زن و خانواده نشست پژوهشی را به انجام رسانده اند، دعوت می کند به منظور حضور در این رویداد عالی علمی، مقالات جدید و منتشر نشده خود را حول محورهایی که حاوی دیدگاه و دستاوردهای اصیل و بدیع باشد، تا تاریخ 10/7/1390 به دبیرخانه نشست ارسال کنند.


لازم به ذکر است، از مهم ترین محور های این نشست می توان به منزلت و نقش زنان در انقلاب اسلامی، جایگاه و سهم زنان در پیشرفت همه جانبه کشور، حقوق و مسئولیت های فردی و اجتماعی زنان از منظر اسلام، نقد بنیان های فمینیسم و وجه ایرانی آن اشاره کرد.

 

بنا بر گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، سخنرانان و شرکت کنندگان نشست پس از داوری مقالات از سوی هیأت داوران انتخاب خواهند شد و مقالات پذیرفته شده در کتاب نشست به چاپ خواهد رسید. 
 

گفتنی است؛ علاقه مندان می توانند به منظور آگاهی بیشتر از چارچوب و ضوابط تهیه مقالات با دبیرخانه این نشست با شماره تلفن 64413193 تماس بگیرند و یا به آدرس دبیرخانه همایش، تهران خیابان جمهوری اسلامی نرسیده به خیابان فلسطین خیابان شهید کشور دوست کوچه عطارد پلاک 3 واحد 109 مراجعه کنند.

 

پایان پیام/


 

 

کد خبر 70108

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha