۹۲ امامزاده و بقعه متبرکه تهران میزبان مردم در لحظه تحویل سال خواهند بود

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: ویژه برنامه تحویل سال نو امروز ۲۹ اسفندماه در ۹۲ امامزاده و بقعه متبرکه استان تهران با حضور خیل عظیم عاشقان اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم حسینی ، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران با اشاره به برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری در ۹۲ امامزاده و بقعه متبرکه استان تهران، گفت: برای افزایش معنویت و ایجاد آرامش روحانی، طرح آرامش بهاری به روال هر سال در بقاع متبرکه و امامزادگان در حال برگزاری است و تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

نظری اضافه کرد: مراسم ویژه سال تحویل، امروز سه شنبه ۲۹ اسفندماه بعد از نماز و مغربو عشاء با قرائت دعای توسل و سخنرانی مذهبی در بقاع متبرکه و امامزادگان استان تهران برگزار می شود و پخش مستقیم پیام نوروزی مقام معظم رهبری و پذیرایی نوروزی از زائران و مجاوران امامزادگان از دیگر برنامه های این روز خواهد بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در لحظه تحویل سال در امامزادگان استان تهران گفت: قرائت قرآن، دعای توسل و دعای لحظه تحویل سال نو و صلوات خاصه امام رضا(ع)، عطر افشانی وگل آرایی مزار شهدای انقلاب و دفاع مقدس و پخش زنده پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های تحویل سال نو در اماکن متبرکه و امامزادگان تهران است.

وی گفت: در سال گذشته، حدود ۹۰ هزار نفر در سراسر استان تهران در لحظه تحویل سال در بقاع متبرکه و امامزادگان گردهم آمدند و سال را در این فضای آکنده از معنویت و خلوص آغاز نمودند.

کد خبر 696837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha