خدمت رسانی نیم میلیون نیرو در طرح قرارگاه  نوروزی ناجا/ هیچ گونه تهدیدی در مرزها وجود ندارد

خبرگزاری شبستان: فرمانده ناجا با اشاره به راه اندازی طرح قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی از ۲۴ اسفند گفت: در طرح قرارگاه نوروزی ناجا نیم میلیون نفر از نیروهای امدادی و خدماتی مشغول خدمات رسانی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار شبستان، سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا امروز در حاشیه طرح آرامش بهاری نظم و امنیت پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: طرح قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی از 24 اسفند راه اندازی شد و فعالیت خود را تا ۱۵ ادامه خواهد داد.

 

وی با بیان اینکه در این طرح نیم میلیون از نیروهای امدادی و خدماتی مشغول خدمات رسانی خواهند بود، تصریح کرد: نیروی راهنمایی و رانندگی در طول راه‌ها حضور خواهند داشت، خواهشمندیم رانندگان به توصیه های پلیس توجه کنند و به قوانین احترام بگذارند.

 

سردار اشتری با بیان اینکه در سطح تهران ۲۵ هزار نیرو به کارگیری شده است، اظهار کرد: این نیروها در قالب نیروهای گشتی پیاده، خودرویی و موتوری فعالیت خواهند کرد.

 

فرمانده ناجا افزود: بخش دیگر در چادرها و کانکس های طرح آرامش نوروزی در سطح تهران سازماندهی می شوند. در این طرح به مسافران نوروزی و شهروندان خدمات ترافیکی، انتظامی و امنیتی ارائه خواهد شد.

 

فرمانده ناجا گفت: مردم نقش مهمی در برقراری امنیت دارند. آنها می توانند از طریق سامانه های ۱۹۷ و ۱۱۰ گزارشات خود را به پلیس منتقل کنند.

 

سردار اشتری با اشاره وضعیت مرزهای کشور خاطرنشان کرد: خوشبخانه وضعیت مرزها مطلوب است و هیچگونه تهدیدی وجود ندارد و نیروهای مرزبانی در کنار سپاه و ارتش از مرزها محافظت می کنند.

کد خبر 696835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha