کیفیت رسیدگی ها تمرکز برنامه سال ۹۷ دادگستری گلستان

خبرگزاری شبستان: رئیس کل دادگستری گلستان، رسیدگی سریع و عادلانه به پرونده را مهمترین خواسته مردم از دستگاه قضایی عنوان کرد و گفت: برنامه کامل و جامعی برای سال آینده تدوین شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان در جمع قضات دادگاه های تجدیدنظر استان، رسیدگی سریع و عادلانه به پرونده را مهمترین خواسته مردم از دستگاه قضایی عنوان کرد و گفت: برنامه کامل و جامعی برای سال آینده تدوین شده  است تا علاوه بر کوتاه تر کردن زمان رسیدگی به پرونده ها، کیفیت آرا نیز افزایش یابد.


وی افزود: با تلاش های انجام شده در دو سال اخیر روند ورودی پرونده به محاکم استان کمتر شده است و امیدواریم ادامه این روند در سال آینده، فرصت بیشتری برای  رسیدگی به پرونده های مهم در اختیار قضات قرار گیرد.

 


هاشمیان از قضات محاکم تجدید نظر خواست: با توجه به تجربه و سابقه ای که دارند بخشی از بار آموزش دادگستری را به دوش بکشند و تجربه های قضایی خود را با قضات جوان محاکم بدوی و دادسرا درمیان بگذارند.

 


رئیس کل دادگستری استان از قضات تجدیدنظر استان خواست: حبس زدایی را جدی بگیرند و برای کاهش جمعیت کیفری زندان های استان تلاش کنند.

 


در جلسه رئیس کل دادگستری گلستان با قضات محاکم تجدیدنظر استان از یوسفعلی عمرانی و علی سعیدی طبری قضات پیشکسوت این محاکم قدردانی شد.
 

کد خبر 696822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha