در خدمت رسانی به مردم به حاشیه ها توجه نشود

خبرگزاری شبستان: فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه بسیاری از موضوعات شهرستان رشت مغفول مانده است گفت: در خدمت رسانی به مردم به حاشیه ها توجه نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سید محمد احمدی، فرماندار شهرستان رشت، امروز ( 28اسفند) در جلسه شورای اداری شهرستان رشت اظهار کرد: خدمت به مردم بالاترین رسالتی است که برعهده ماست.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از موضوعات شهرستان رشت مغفول مانده است گفت: نگاه ویژه به مطالبات مردم مهمترین مقوله ای است که همه مدیران و مسئولان باید بدان توجه کنند.

 

احمدی اذعان کرد: در خدمت رسانی به مردم از توجه به حاشیه ها بپرهیزید، و مشکلات و موانع پیش رو جامعه را شناسایی و در رفع آن با اعتبارات موجود کوشا باشید.

 

فرماندار شهرستان رشت تصریح کرد: با تشکیل کارگروه اشتغال بسیاری از مشکلات اشتغال استان حل و جوانان جذب بازار کار شدند.

 

 وی ادامه داد: بیش از 3 هزار فرصت شغلی در شهرستان رشت ایجاد شده است.

 

احمدی افزود: استان گیلان یکی از شهرستان های گردشگرپذیر کشور هست که سالانه پذیرای 7 میلیون و 500 هزار نفر طبق آمار دریافتی در استان و مرکز هستیم.

 

فرماندار شهرستان رشت خاطرنشان کرد: گردشگری، کشاورزی و تجارت سه مقوله مهم در گیلان شمرده می شود که توجه به این ظرفیت ها زمینه اشتغال جوانان و رونق اقتصادی شهرستان رشت را فراهم خواهد کرد.

 

حسین میرزایی، مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشت در این نشست اظهار کرد: واحدهای اقامتی و بین راهی شهرستان رشت در ایام نوروز آماده و مهیا شده است.

 

وی با بیان اینکه بیش از 250 واحد اقامتی و پذیرایی در شهرستان رشت مهیا شده است گفت: برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات، موسیقی و بازی های بومی و محلی و ... از ویژه برنامه های ایام نوروز در شهرستان رشت است.

 

علی اصغر حیدر نژاد، معاون دادستان رشت در این نشست اظهارکرد: قوه قضائیه قصد مچ گیری مسئولان را ندارد.

 

وی با بیان اینکه با هر گونه تعرض به بیت المال برخورد جدی خواهد شد گفت: گیلان دارای مدیران سالم و متعهدی است، اما برخی مشکلات مدیران  جهل به قانون  است.

 

حیدر نژاد افزود: از حقوق عامه نظارت خواهد شد و با مجرمین برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

 

معاون دادستان رشت از بازرسی نامحسوس در ادارات خبر داد خاطر نشان کرد: به صورت نا محسوس در آینده نزدیک از ادارات، نحوه برخورد کارمندان با ارباب رجوع نظارت ویژه انجام خواهد شد.

 

حیدر نژاد اظهار کرد: کشور به اندازه کافی از طرف بیگانگان مورد تهاجمات قرار دارد در داخل سعی بر رفع موانع شود و برای یک دیگر مشکل ایجاد نکنید با وحدت و هم دلی موانع و معضلات پیش رو حل کنید.

 

معاون دادستان رشت اذعان کرد: از اداراتی که رفتارهای شایسته با ارباب رجوع و حل مشکل مردم دارند تشویق خواهند شد.

 

 

کد خبر 696796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha