کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف گل در تهران اجرایی می‌شود

خبرگزاری شبستان:معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در رونمایی از طرح کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف گل با هدف آگاه‌سازی از اثرات مخرب، گفت: این طرح با همکاری مددکاران آموزش‌دیده در روزهای ۵ و ۱۳ فروردین انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل، «انوشیروان محسنی‌بندپی» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در رونمایی از طرح کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف گل با هدف آگاه‌سازی از اثرات مخرب، گفت: پیشگیری از مصرف موادی که اثرات سوء آن به لحاظ علمی و تخصصی مشخص شده، ضرورتی است انکارناپذیر چراکه اثرات سوء آن هویت و وظیفه‌مندی فرد را دچار اختلالات جدی می‌کند.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه روز به روز آمار مصرف مواد مخدر رو به افزایش است، اذعان کرد: اقدامات کارشناسانه را با رویکرد اجتماع‌محور در راستای آگاه‌سازی جامعه به کار بردیم بطوری که شرایطی را فراهم کردیم که توجه منوط به اقدامات پیشگیرانه باشد و در بطن اقدامات پیشگیرانه آحاد جامعه را نسبت به عوارض مصرف گل و حشیش آگاه می‌کنیم. در این اثناء برای آگاهی جامعه از ابزار کارزار رسانه‌ای بهره بردیم تا تاثیرگذاری مطلوبی را داشته باشد.

وی با تاکید بر اجرای کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف گل در سال‌های آتی در سایر استان‌های کشور، در پایان یادآور شد: این طرح با همکاری مددکاران آموزش‌دیده در روزهای 5 و 13 فروردین در پایانه‌های مسافربری، فرودگاه‌ها و ... انجام خواهد گرفت. بروشورهایی توسط سازمان بهزیستی کشور تهیه شده که در آن اطلاعات لازم و عوارض مصرف گل به خانواده‌ها داده می‌شود. 

 
 
کد خبر 696757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha