شروع تفکیک پسماند از منازل در مناطق ۲ و ۲۲

خبرگزاری شبستان:یزدانی: شهرداری تهران به دنبال ایجاد تفکیک پسماند از منازل است و از اردیبهشت‌ماه ۹۷ در مناطق ۲ و ۲۲ تفکیک پسماند از منازل آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار شبستان، مجتبی یزدانی، معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز سال 97 گفت: شهرداری تهران در سال نو برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته و در حال اجرای آنهاست. پارک های چیتگر، افرا، سرخ حصار و آزادگان که پارک های بزرگ تهران هستند، برنامه ریزی شده و شرایط اسکان نوروزی برای مسافران در آنها مهیا شده است.

 

وی گفت: سرانه فضای سبز در تهران در برخی از مناطق مناسب نیست و شهرداری به دنبال ایجاد عدالت در مناطق است. هم اکنون 19 محله تهران پارک ندارند و در پنج منطقه نیز سرانه فضای سبز برای شهروندان کافی نیست که این امر باید جزو مطالبات رسانه ها نیز قرار بگیرد.  

 

وی افزود: مناطق 10، 7، 8، 11، 17 مناطقی هستند که از فضای کافی برخوردار نیستند و شهرداری تهران به دنبال این است تا این مناطق نیز از فضای سبز مناسب برخوردار شوند.

 

یزدانی با بیان اینکه در 354 محله تهران 240 بازار تره بار وجود دارد، گفت: ما نیازمند افتتاح 110 بازار در محلات هستیم که برنامه ریزی شده تا در دو سال آینده در هر محله ای یک بازار مناسب وجود داشته باشد.

 

وی افزود: شهرداری تهران به دنبال شروع تفکیک پسماند از داخل منازل می باشد و تصمیم داریم این فعالیت از منطقه 2 و 22 با توجه به اینکه شهرداران این مناطق از آمادگی کافی برخوردار هستند، شروع شود که شروع تفکیک پسماند در این دو منطقه از اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

 

کد خبر 696698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha