کنارگذر آران و بیدگل تامین کننده منافع هر دو شهرستان کاشان وآران و بیدگل است

خبرگزاری شبستان: فرماندار آران و بیدگل گفت: کنارگذر آران و بیدگل تامین کننده منافع هر دو شهرستان کاشان وآران و بیدگل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، ابوالفضل معینی نژاد فرماندار آران و بیدگل در نشست خبری با خبرنگاران گفت: موضوع کنارگذر آران و بیدگل مربوط به سال ۸۶ است که این شهرستان را از بن بست جغرافیایی خارج می کند.

 

وی افزود: این پروژه حساسیت هایی را در شهر همجوار به همراه داشت که همان زمان نماینده وقت مصوبه ای را برای کنارگذر می گیرد. سپس با توجه به اینکه کنارگذر تمام خواسته های کاشان را هم شامل می شد دو پروژه در قالب کنارگذر کاشان و آران و بیدگل اعتبار ملی گرفت.

 

فرماندار آران و بیدگل با بیان اینکه در این مدت فشارهایی بین کاشان و اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان شکل گرفت، افزود: ما هم معتقدیم مشکلات ترافیکی حوزه کاشان باید رفع شود اما باید بدور از فضای رسانه ای با کار کارشناسی دقیق منافع هر دو شهرستان در نظر گرفته شود.

 

معینی نژاد تصریح کرد: با توجه به بافت فرهنگی این دو شهرستان، در هر تصمیمی باید ملاحظات و منافع دو شهرستان تامین شود و اینکه بدون اطلاع مسؤولان آران و بیدگل تصمیمیاتی انخاذ شود پذیرفته نیست.

 

وی با تاکید بر اینکه باید به گونه ای تصمیم گیری شود که مردم نارضایتی و نگرانی از تضییع حق و حقوق شهرستان نداشته باشند، اظهار داشت: مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان هم معتقد است که کنارگذر آران و بیدگل تامین کننده منافع هر دو شهرستان است اما ملاحظات اجتماعی در کمربندی کاشان دخیل است.

 

فرماندار آران و بیدگل بیان داشت: تفاوت مسیر کنارگذر آران و بیدگل و کمربندی کاشان تنها زیر ۱۰ کیلومتر است که کنارگذر آران و بیدگل توجیه فنی، اقتصادی و اجتماعی دارد.

 

معینی نژاد افزود: مسؤولان شهرستان و استان مصمم هستند کنارگذر آران و بیدگل تا پایان سال مالی ۹۷ به بهره برداری برسد.

 

کد خبر 696682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha