برگزاری مراسم تحویل سال نو در مزار شهدای آستارا

خبرگزاری شبستان: رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا از برگزاری مراسم تحویل سال نو در مزار شهدای این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام اصغر ابراهیمی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا تغییر و تحول در طبیعت را جلوه‌ ای از قدرت بی‌پایان خداوند دانست و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: مراسم تحویل سال نو روز سه شنبه راس ساعت ۱۸:۳۰در گلزار شهدای آستارا برگزار میشود.

 

وی افزود: در مراسم تحویل سال نو در مزار شهدا برنامه‌هایی نظیر غبارروبی و قرائت زیارت عاشورا اجرا می‌شود.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا با اشاره به اینکه لحضه تحویل سال نو ۱۹ و ۴۵ دقیقه و ۲۸ ثانیه روز سه‌ شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶، مقارن با ۲ رجب ۱۴۳۹ هجری قمری و ۲۰ مارس ۲۰۱۸ میلادی است، تصریح کرد: پس از تحویل سال نو بیانات رهبر معظم انقلاب پخش می‌شود.

 

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: مراسم تحویل سال نو در مزار شهدا سال‌هاست که در بندر آستارا برگزار می‌شود و در آن عموم مردم شهرستان به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران حضور دارند.

 

وی با بیان اینکه شهدا پایه‌گذار عزت و آبروی ایرانیان هستند، اظهارکرد: آسایش و امنیت امروزه کشور به برکت خون شهداست و ما باید راه آنان را با تمام توان ادامه دهیم تا به اسلام و انقلاب صدمه‌ای نرسد.

 

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: مزار شهدا زیارتگاه عاشقان است و اگر سال نو را از این زیارتگاه‌ها آغاز کنیم، سال پر برکتی را پیش رو خواهیم داشت.

کد خبر 696666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha