مجموعه ورزشی شهدای لتحرکاشان افتتاح شد/تجلیل از پاکبان درستکار کاشانی

خبرگزاری شبستان: مجموعه ورزشی شهدای لتحرکاشان توسط نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان و با حضور ستاره کاشانی تیم ملی والیبال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، مجموعه ورزشی شهدای لتحرکاشان توسط نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان و با حضور ستاره کاشانی تیم ملی والیبال به بهره برداری رسید.

 

آیین افتتاح مجموعه ورزشی شهدای لتحر کاشان با حضور آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان، حمیدرضا مومنیان معاون استاندار و فرماندار ویژه، سعید ابریشمی راد شهردار،‌اعضای شورای اسلامی و جمعی از مدیران شهری و مسئولان اجرایی و با استقبال پرشور شهروندان این منطقه برگزار شد.

 

میهمان ویژه این مراسم امیر غفور ستاره تیم ملی والیبال بود که از فعالیت های وی به عنوان سفیر ورزشی کاشان تقدیر شد.

 

همچنین در این آیین از محمد علی فرهنگ پاک بان درستکار کاشانی- که اقدام به بازگرداندن وجه یکصد میلیون تومانی به صاحبش کرد-توسط شهردار کاشان با اهدای لوح تقدیر و هدیه نفیس تبجیل به عمل آمد.

 

اجرای ورزش باستانی؛ قدردانی  از مسئولان حامی ورزش و خیرین و فعالان ورزشی منطقه، اجرای موسیقی و نمایش از دیگر بخش های این مراسم به شمار می رفت.

 

مجموعه ورزشی شهدای لتحر با زیربنایی در حدود دو هزار و ۲۲۰متر مربع و در عرصه ای به وسعت سه هزار و ۱۵۰متر مربع با امکاناتی نظیر سالن اصلی، سالن بدنسازی، جایگاه تماشاگران با ظرفیت ۴۰۰ نفر، جایگاه ویژه، اتاق های اداری با صرف هزینه ای بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال احداث شده است.

 

کد خبر 696665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha