۱۴ ویژه برنامه تلویزیونی و رادیویی در سیستان و بلوچستان روی آنتن می رود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان گفت: برنامه مورد نظر ما در ایام نوروز این است که ۸ ویژه برنامه تلویزیونی و ۶ عنوان برنامه رادیویی در استان روی آنتن می رود.

محمود کردستانی مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: امسال تحویل سال مصادف با شهادت امام هادی علیه السلام است بنابراین ویژه برنامه های تحویل سال از تلویزیون و رادیو برنامه های ترکیبی، که جهت تعدیل و رعایت شئون ایام شهادت امام هادی علیه السلام تمعید و تهیه شده است.

 

وی افزود: سال نو سلام، عنوان ویژه برنامه رادیو  که در لحظات تحویل سال پخش می شود.

 

مدیرکل صدا و سیمای استان ادامه داد: دو ویژه برنامه «بهار و بهارگه» و «بهارانه» نیز در ایام نوروز به ترتیب ساعت ۱۰ و ۱۷ به مدت ۲ ساعت از شبکه استانی صدا پخش خواهند شد و «ایران را بگردیم» و «شب های ایران» نیز به ترتیب ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه بامداد به مدت ۱ ساعت پخش می شوند.

 

مدیرکل صداوسیمای استان در خصوص برنامه های شبکه هامون نیز گفت: «عیدانه» برنامه ای است که در لحظه تحویل سال و ایام نوروز از سواحل زیبای مکران در چابهار و از سیمای شبکه استانی هامون روی آنتن می رود

 

کردستانی افزود: برنامه های خانواده «مل ترمی» و «مهرهنکین» نیز در ایام نوروز به صورت ویژه تهیه و پخش مي شود.

 

وی گفت: در این ایام تعطیلات نوروز سریال محبوب و پرطرفدار شنبل و شاهی نیز به زبان بلوچی و با زیرنویس فارسی هر روز ساعت ۱۹ پخش مي شود.

کد خبر 696648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha