معاون رئیس جمهور از منطقه گردشگری باراجین قزوین بازدید کرد

خبرگزاری شبستان: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از منطقه گردشگری باراجین شهر قزوین بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به همراه عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین از بخش های مختلف بوستان ملی باراجین بازدید کرد.

 

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در بدو ورود به این بوستان ملی، به شهدای گمنام بوستان باراجین ادای احترام کرد.

 

مونسان در جریان این بازدید اظهار کرد: بوستان ملی باراحین با یک هزار و 400 هکتار وسعت، منطقه بسیار شاخصی در کشور است که می تواند در رونق گردشگری کشور هم نقش مهمی ایفا کند.

 

وی افزود: این پارک ملی ظرفیت خوبی دارد تا برای مردم پایتخت و استان های همجوار مورد استفاده قرار گیرد.

 

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، توسعه بوم گردی در کشور را از رویکردهای سازمان میراث فرهنگی کشور دانست و حمایت از بخش خصوصی برای توسعه آن را در اولویت سازمان اعلام کرد.

 

وی در بازدید از کمپ گردشگری فدک هم بیان کرد: کمپ گردشگری فدک ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه اکو کمپ در استان قزوین است.

 

گفتنی است معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به منظور بازدید از چند مجموعه گردشگری قزوین و وضعیت آماده سازی آنها برای استقبال از گردشگران نوروزی به استان قزوین سفر کرد.

 

کد خبر 696644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha