کمک ۸۵۰ میلیون ريالی اتاق بازرگانی ارومیه برای آزادی سازی زندانیان

خبرگزاری شبستان: رئیس اتاق بازرگانی ارومیه گفت: اتاق ارومیه برای آزادی زندانیان در سال جاری، ۸۵۰ میلیون ريال کمک کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، حسن انتظار، رئیس اتاق بازرگانی ارومیه امروز (27 اسفند) در جمع خبرنگاران گفت: اتاق بازرگانی ارومیه تاکنون اقدامات بسیاری در حوزه های مختلف انجام داده است.

 

وی با اشاره به این اقدامات افزود: مبلغ 2 میلیارد ريال از اعضای اتاق جمع آوری و برای زلزله زدگان کرمانشاه ارسال شده است و در همین راستا 2 مدرسه در استان کرمانشاه به نام آذربایجان غربی و با تابلوهایی با عنوان اتاق و کشاورزی ساخته و نصب خواهد شد.

 

انتظار ادامه داد: در ۶ ماهه سال جاری، با وقوع سیلی که در آذربایجان غربی اتفاق افتاد، چهار مدرسه تخریب شده نوسازی و بازسازی شد که اعتبار چهار میلیارد ريال هم برای آن هزینه شده بود.

 

وی با بیان اینکه 850 میلیون ريال هم برای آزادی زندانیان از طرف اتاق بازرگانی کمک شده است، تصریح کرد: در مجموع هشت میلیارد و 400 میلیون ريال برای کارهای خیر هزینه شده است و همچنین به لحاظ اینکه صادرت آن طور که باید انجام نمی شود لذا درآمد اتاق هم همانند اتاق های استان های بزرگ نیست و کسری بودجه در این بخش وجود دارد.

 

انتظار عنوان کرد: در سال آینده هشتاد و پنجمین سالگرد تاسیس اتاق بازرگانی بوده و به همین جهت توسعه ساختمان را خواهیم داشت و همچنین اتاق معین در کشور قبرس وجود دارد که برای نخستین بار در سال ۹۷ همراه با استاندار آذربایجان غربی به قبرس سفر خواهیم کرد.

 

این مسئول با بیان اینکه در راستای حل مشکلات چهار نمایندگی در شهرستان های استان احداث شده است، گفت: این اتاق ها در شهرستان های ماکو، خوی، پیرانشهر و نقده ایجاد شده است.

 

وی با شاره به اینکه پنج مشاور مالیاتی در ارومیه و ۱۵ مشاور مالیاتی در شهرستان ها برای سهولت بخشی در امورات اعضا مستقر شده اند، اظهارداشت: در سال جاری 2 کلاس آموزشی در رابطه با حقوق نیز برای اعضای اتاق تشکیل شده است و همچنین جلسات شورای گفتگو در سال آینده منسجم تر از قبل برگزار خواهد شد.

 

 

کد خبر 696628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha