سالانه بیش از ۹۰۰ یادواره شهدا در گیلان برگزار می‌شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان اظهار داشت: سالانه بیش از ۹۰۰ یادواره شهدا در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در چهارمین شورای ترویج ایثار و شهادت گیلان با حضور دکتر مصطفی سالاری، استاندار گیلان که امروز(27 اسفند) در سالن اجتماعات شهید انصاری استانداری گیلان در رشت برگزار شد، گفت: جشنواره فرهنگی و هنری شاهد و ایثار گیلان که 22 اسفند امسال برگزار شد از نظر کمی و کیفی ارتقای قابل توجهی داشته است.

 

 وی افزود: برنامه‌های این جشنواره منطبق با سلایق اقشار مختلف بوده و رویکردی متناسب با نیاز مخاطبان به ویژه نوجوانان و جوانان داشته است.

 

پاکاری اعلام کرد: در این جشنواره از هفت کتاب تالیفی در حوزه دفاع مقدس و شهدا رونمایی شد.

 

 وی از برگزاری مسابقه ملی نامه‌ای به یک شهید در قالب این جشنواره اشاره کرد و گفت: 11 هزار دانش آموز در این مسابقه شرکت کردند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در ادامه خواستار استانی شدن برگزاری مراسم یادواره شهید املاکی شد و گفت: کمیته‌های تخصصی نظرات خود را در این رابطه در جلسه آینده مطرح کنند.

 

 وی در ادامه از کیفی سازی برگزاری مراسم یادواره شهدا در گیلان خبر داد و گفت: ساختار برگزاری یادواره شهدا در سال 94 و توسط استاندار وقت به شهرستان‌ها ابلاغ شده است.

 

پاکاری با اعلام اینکه در سال بیش از 900 یادواره شهدا در سطح گیلان برگزار می‌شود گفت: در سال گذشته 945 یادواره شهدا در استان برگزار شده است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان اظهار کرد: در 11 ماه ابتدایی سال 96، 800 یادواره شهدا در گیلان برگزار شده است.

کد خبر 696623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha