کار برای ترویج یاد و مسیر شهدا ارزشمند است

خبرگزاری شبستان: استاندار گیلان با بیان اینکه کار برای ترویج یاد و نام و مسیر شهدا ارزشمند است گفت: تجمیع برگزاری مراسم یادواره شهدا مبتنی بر رضایت اعضای شورای ترویج ایثار و شهادت گیلان و البته خانواده شهدا باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و شورای ترویج ایثار و شهادت گیلان با ریاست دکتر مصطفی سالاری، استاندار گیلان امروز(27 اسفند) در سالن اجتماعات شهید انصاری استانداری گیلان در رشت برگزار شد.

 

استاندار گیلان در این نشست اظهار داشت: از موضوعات مهم روزهای آینده گیلان در حوزه ایثار و شهادت برگزاری یادواره شهید حسین املاکی است.

 

وی افزود: یادواره شهید حسین املاکی 9 فروردین ماه سال 97 در مسجد جامع لنگرود برگزار می‌شود.

 

سالاری تاکید کرد: نهادهای مرتبط با حوزه فرهنگ ایثار و شهادت نسبت به اطلاع رسانی و پشتیبانی از این رویداد مهم مشارکت داشته باشند.

 

 وی در ادامه با اشاره به مصوبات جلسات شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: اولویت‌های مصوب شده در طول سال طی این جلسات با جدیت پیگیری و اجرا شود.

 

استاندار گیلان اعلام کرد: مدیران کلی که دبیر برگزاری کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هستند شخصاً جلسات را برگزار کنند.

 

وی درباره مصوبات شورای ترویج ایثار و شهادت گیلان نیز اظهار کرد: در موضوع تجمیع و تبیین تقویم برگزاری یادواره شهدا سالانه بودن این مراسم صحیح تر است.

 

سالاری خاطرنشان ساخت: رویکردی در نظر گرفته شود تا از برگزاری مراسم پراکنده و نامنظم یادواره شهدا که از عظمت و شان شهدا می‌کاهد، پرهیز شود.

 

وی اذعان داشت: برگزاری مراسم یادواره شهدا به گونه‌ای برنامه ریزی شود که مسئولان، مدیران، علما و خانواده شهدا بتوانند در آن شرکت کنند تا شأن شهدا حفظ شود.

 

استاندار گیلان یادآور شد: تجمیع برگزاری مراسم یادواره شهدا مبتنی بر رضایت اعضای شورای ترویج ایثار و شهادت گیلان و البته خانواده شهدا باشد.

 

سالاری با بیان اینکه کار برای ترویج یاد و نام و مسیر شهدا ارزشمند است، گفت: از این دست فعالیت‌ها باید دقیق جدی و مستمر انجام شود.

کد خبر 696622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha