کاهش تصادفات دغدغه همگانی شود/ لزوم افزایش تجیهزات هلال احمر

خبرگزاری شبستان:مدیرعامل هلال احمر استان اصفهان گفت: کاهش تصادفات و افزایش ایمنی و سلامت در جاده ها باید دغدغه همگانی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، محسن مومنی، مدیرعامل هلال احمر استان اصفهان در آیین افتتاحیه طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در باغ موزه چهل ستون با اشاره به سیاست این طرح برای کاهش تصادفات اظهارداشت: همه دستگاه ها و نهادهای مردمی و اجتماعی باید نسبت به کاهش تصادفات دغدغه مند و با برنامه ریزی ویژه وارد شوند.

 

وی افزود: کاهش تصادفات و افزایش ایمنی و سلامت در جاده ها باید دغدغه همگانی شود و این معضل کشور را با تلاش و عزم عمومی رفع کنیم و ایمنی و سلامت راه ها را افزایش دهیم.

 

مومنی با بیان اینکه در سال 96 هلال احمر استان اصفهان در بیش از سه هزار حادثه وارد شده و عملیات امداد رسانی اتجام داده است، تصریح کرد: در این تعداد عملیات بیش از 15 هزار نفر خدمات گرفته اند که بیش از 70 درصد آن حوادث جاده ای بوده است.

 

وی ادامه ادامه داد: یکی از معضلات جدی در سوانح و حوادث عدم مدیریت حادثه است که با ناهماهنگی ها و دخالت برخی از افراد بدون تخصص روبرو می شویم و این موضوع منجربه کاهش سرعت و دقت در خدمت رسانی و مشکلاتی از این قبیل می شود.

 

مدیرعامل هلال احمر استان اصفهان همکاری مردم در مدیریت صحنه حادثه را خواستار شد و گفت: تماشای حادثه و یا عکاسی از صحنه تصادف منجر به بسته شدن راه و مانع از رسیدن سریع تیم های امدادی به محل حادثه می شود که لازم به همکاری مردم در تخلیه صحنه حادثه برای رسیدن تیم های امدادی است.

 

کد خبر 696621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha