تحقق ۵۳ هزار شغل در استان البرز با محوریت شعار سال ۹۶

خبرگزاری شبستان: استاندار البرز در آخرین نشست شورای اداری استانداری البرز از تحقق ۵۳ هزار شغل در این استان خبر داد و گفت: ۵۳ هزار شغل در سطح استان البرز بنابر محوریت شعار سال ۹۶ محقق شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، محمدعلی نجفی، استاندار البرز در آخرین نشست شورای اداری استان که امروز یکشنبه 27اسفند در سالن جلسات شهدای دولت در استانداری البرز برگزار شد با تاکید بر امر اشتغال زایی به عنوان شعار سال گفت: با اهتمام تمامی دستگاه های اجرایی استان البرز 53 هزار شغل در سال جاری محقق شد.

 

استاندار البرز با در نظر گرفتن اهمیت صنعت گردشگری در استان البرز بیان کرد: این استان از جاذبه های گردشگری بسیار بالایی برخوردار است ، که به نوبه خود فرصت اشتغال زایی در زمینه گردشگری را فراهم ساخته است.

 

نجفی با تامل بر اهمیت معرفی جاذبه های گردشگری االبرز اظهار داشت: امروزه یکی از ضروریات لازم برای البرز معرفی جاذبه های گردشگری آن است.

 

وی خاطرنشان کرد: ستاد تسهیلات سفر در سطح استان در راستای ارائه خدمات به مسافران نوروزی به حالت آماده باش است و در این زمینه اداره کل میراث و گردشگری البرز برنامه های ویژه ای را در نظر دارد.

 

مقام عالی دولت در البرز بیان کرد: دولت تدبیر و امید بر مبنای راه اعتدال برای سال آتی با برنامه ریزی مضاعف حرکت خواهد کرد.

 

نجفی افزود: مطالبات حقوقی شهروندان این استان براساس چارچوب های قانونی و شرح وظائف تمامی مسئولان برای سال آینده مورد نظر ویژه قرار خواهد گرفت.

 

استاندار البرز به مسئله آسیب های اجتماعی در البرز به عنوان یکی از مهم ترین محورهای مورد توجه دستگاه ها و مسئولان اشاره کرد و کاهش این مطلب طی 6 ماه گذشته را مزید اهتمام و همراهی مسئولان دانست.

 

نجفی با اظهار امیداواری از سالی پر از خیر و برکت برای تمامی مردم مطرح کرد: جای آن دارد کسبه اجناس مورد نیاز مردم را از جانب انصاف ارائه دهند و خود ناظر بر عملکرد خود باشند.

 

 

 

کد خبر 696609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha