۸ هزار محل پارک به پارکینگ های پیرامون حرم مطهر رضوی افزوده شد

خبرگزاری شبستان:شهردار منطقه ثامن از آماده سازی ۸ هزار جای پارک خودرو و موتورسیکلت در اطراف حرم مطهررضوی در آستانه سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ثامن، سید مصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از مشکلات حال حاضر منطقه به ویژه در ایام اوج حضور زائران در مشهدمقدس، نظیر ایام نوروز، مبحث ترافیک و پارکینگ می باشد با هماهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در این راستا اقداماتی در سطح منطقه ثامن صورت گرفته است.

 

وی تصریح کرد: ۳۴پارکینگ با ظرفیت ۷۵۲۰جای پارک در محدوده ۴ قطاع منطقه ثامن موجود بوده که پس از ساماندهی اراضی تملک شده که در اختیار نهادمجری طرح بهسازی ونوسازی بافت پیرامون حرم مطهررضوی می باشد موقتا ۱۰پارکینگ جدید با ظرفیت حدود ۵۰۰جای پارک مهیاشده است.

 

نعمتی افزود: با عنایت به هماهنگی های صورت گرفته با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد مقدس و توافق صورت گرفته فی مابین شرکت الیت و شهرداری منطقه ثامن مقرر شد تا به منظور رفاه حال زائران و مجاوران در ایام نوروز جهت بهره برداری در اختیار آن ها قرار گیرد.

کد خبر 696595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha