خدمات ویژه دانشگاه علوم پزشکی کرمان در ایام نوروز اعلام شد

خبرگزاری شبستان: رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، مجموع اقدامات پیش بینی شده برای ایام نوروز را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این رابطه گفت: 68 پایگاه اورژانس جاده ای و شهری این دانشگاه با 450 نفر از نیروی های اورژانس در طرح سلامت نوروزی فعالیت می کنند.

 

دکتر رشیدی نژاد با بیان اینکه همچنین بالگرد اورژانس 115 و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در راستای امداد رسانی به مصدومان و حادثه دیدگان احتمالی خدمت رسانی خواهند کرد؛ افزود: هفت مرکز پیام به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تمامی مردم خواهد بود.

 

 

وی با اشاره به اینکه 9 اکیپ نظارتی از حوزه فوریت های پزشکی بر نحوه ارائه خدمت و آمادگی  پایگاه ها به صورت روزانه و در محورهای مواصلاتی نظارت خواهند داشت؛ گفت: همچنین 28 گروه در حوزه بهداشت محیط در ایام تعطیلات بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مراکز اقامتی و... نظارت کامل دارند.

 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: کار نظارتی این گروه ها از ابتدای اسفندماه آغاز شده است و به صورت جدی تر از نیمه دوم اسفندماه فعالیت هایشان افزایش یافته است و در ایام تعطیلات، گروه مبارزه با بیماری های معاونت بهداشتی نیز آماده باش است.

 

 

وی از فعال بودن تمام بیمارستان های دانشگاهی در سطح شهر کرمان و شبکه های تحت پوشش این دانشگاه در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: تمامی بیمارستان های خصوصی، تامین اجتماعی، نظامی و انتظامی نیز در این ایام ارائه خدمت خواهند داد و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات سرپایی در بیمارستان های تابعه دانشگاه و همچنین در کلینیک های ویژه پیش بینی شده است.

 

 

دکتر رشیدی نژاد اضافه کرد: درمانگاه تخصصی دندانپزشکی کوثر مشیز، مطابق سال های گذشته و همکاری دو جانبه با دانشگاه علوم پزشکی، خدمات دندان پزشکی را در این ایام به صورت شبانه روزی ارائه خواهد کرد و در ایام تعطیلات، 16 داروخانه شبانه روزی، 22 داروخانه بیمارستانی و 9 داروخانه همکار در سطح دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مردم خدمات ارائه می دهند.

کد خبر 696554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha