دو توصیه مهم امام جمعه کرمان به مدیران فرهنگی/بعضی ها از جایگاه حقوقی ولی فقیه غفلت کردند

خبرگزاری شبستان: نشست صمیمانه تعدادی از مجموعه های فرهنگی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، برگزار و دغدغه ها و پیشنهادات مدیران این مجموعه ها بیان شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، نشست صمیمانه تعدادی از مجموعه های فرهنگی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، امروز(۲۷ اسفند)در سالن امام علی(علیه السلام) دفتر امام جمعه برگزار شد و  دغدغه ها و پیشنهادات مدیران این مجموعه های فرهنگی در حضور نماینده ولی فقیه در استان مطرح شد.

 



حجت الاسلام والمسلمین حسین علیدادی سلیمانی در این نشست با متذکر شدن این نکته که انحراف بعضی ها در بحث ولایت فقیه این است که تنها به شخصیت حقیقی آن توجه کردند و از جایگاه حقوقی ولی فقیه غافل شدند؛ خاطرنشان کرد: هر کس به هر اندازه که به ولی فقیه نزدیک تر باشد، انقلابی تر است.

 

امام جمعه کرمان در خطاب به مدیران فرهنگی تأکید کرد: اگر می خواهید فکر و عقیده مخاطب را تحت تأثیر قرار دهید باید جهان بینی افراد را تغییر دهید؛ زیرساخت اعتقاد افراد، جهان بینی آنها است.



وی با تأکید بر اینکه جبهه فرهنگی انقلاب باید گفتمان انقلاب اسلامی را در همه حوزه ها زنده کند؛ اظهار داشت: والله گفتمان انقلاب اسلامی مظلوم است.

کد خبر 696552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha