برگزاری طرح آرامش بهاری در ۱۶بقعه شاخص صومعه سرا

خبرگزاری شبستان: رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه سرا گفت: طرح آرامش بهاری در ۱۶ بقعه متبرکه و شاخص شهرستان صومعه سرا برگزار می شود.

عزیز خادم شریف، رئیس اوقاف و امور خیربه صومعه سرا، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه سرا اظهار کرد: طرح آرامش بهاری با هدف تقویت باورهای دینی و مذهبی و نیز بهره برداری مطلوب از فضای معنوی امامزادگان و بقاع متبرکه هر ساله همزمان با فرارسیدن عید نوروز برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این طرح در 16 بقعه متبرکه این شهرستان برگزار می شود، افزود: بقعه سید جعفرآقا و آقا مهدی آقای صومعه سرا، سیدمحمدجان ضیابر، سید ابراهیم گوراب زرمیخ، سید ابراهیم و سید سلیمان دهنده از جمله بقاع میزبان طرح آرامش بهاری هستند.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه سرا با بیان اینکه غبارروبی امامزادگان قبل از تحویل سال در دستور کار است، گفت: ویژه مراسم تحویل سال نو، پخش بیانات مقام معظم رهبری بعد از تحویل سال، برپایی خیمه معرفت، برپایی نماز جماعت و پاسخگویی به شبهات توسط روحانیون از جمله برنامه های اوقاف در طرح آرامش بهاری است.

 

خادم شریف با بیان اینکه برگزاری این طرح در سطح بقاع سبب ترویج گردشگری مذهبی می شود، تصریح کرد: درقالب این طرح می توانیم ظرفیت های گردشگری این شهرستان را معرفی کنیم.

 

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری، ترویج سنت حسنه وقف است، خاطرنشان کرد: در این طرح تقویت باورهای دینی نسل جوان به جد مورد تاکید است.

کد خبر 696545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha