تمامی اعضای دولت مخالف استیضاح بودند/دولت دوازدهم یک دولت منسجم و متحد است

خبرگزاری شبستان: معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: دولت دوازدهم یک دولت یکپارچه است و اینکه در برخی از جاها شنیدیم که بخشی از دولت با استیضاح وزرا موافق بوده است، حرف درستی نیست.

به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاری شبستان، حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس جمهور امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در خصوص موضوع استیضاح سه وزیر دولت دوازدهم گفت: خوشبختانه دولت دوازدهم یکپارچه است و اینکه در برخی از جاها شنیدیم که بخشی از دولت با استیضاح وزرا موافق بوده است، حرف درستی نیست.

 

وی ادامه داد: بنده مسئول روابط بین دولت و مجلس هستم و چنانچه چنین دیدگاهی وجود داشت بنده شخصا در جریان آن قرار می گرفتم.

 

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد: امروز خوشبختانه دولت یک مجموعه منسجم دارد و برای حفظ یکپارچگی خود تمام تلاش خود را خواهد کرد و به همین منظور به سوالات و ابهامات نمایندگان پاسخ صریح خواهیم داد.

 

امیری یادآور شد: در اینجا باید به نوبه خود از رییس مجلس، هیئت رییسه و نمایندگان استیضاح کننده موافق و مخالف استیضاح تشکر خود را به عمل بیاورم.

 

وی در پایان در خصوص اینکه آیا آقای واعظی رییس دفتر رییس جمهور نیز مخالف استیضاح بود یا خیر، گفت: بله آقای واعظی هم در جلسه استیضاح حضور پیدا کردند و تمامی اعضای دولت مخالف استیضاح وزرا بودند.

کد خبر 696530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha