انجمن های مردم نهاد از رفتارهای سیاسی خودداری کنند

خبرگزاری شبستان: استاندار لرستان، با بیان اینکه سمن ها نباید سیاسی باشند، افزود: انجمن های مردم نهاد باید از رفتارهای سیاسی پرهیز کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، موسی خادمی، استاندار لرستان، امروز(27 اسفند) در دیدار با انجمن های مردم نهاد استان، گفت: سمن ها و انجمن های مردم نهاد باید در راستای خدمت به مردم، آگاهی بخشی به شهروندان و تقویت فرهنگ عمومی جامعه تلاش کنند.

 

وی افزود: انجمن های مردم نهاد بستری برای بررسی مسائل و مشکلات اجتماعی و برنامه ریزی برای رفع این مشکلات است.

 

خادمی، با بیان اینکه سمن ها و انجمن های مردم نهاد نباید سیاسی باشند، افزود: انجمن های مردم نهاد باید از رفتار های سیاسی خود داری کنند.

 

استاندار لرستان، با اشاره به مشکلاتی مانند طلاق و اعتیاد در جامعه، بیان کرد: سمن ها و انجمن های مردم نهاد می توانند برای رفع این مشکلات و تقویت مشاوره به نسل جوان و نوجوان جامعه فعالیت کنند.

 

وی همچنین اشتغال و بیکاری را از آسیب های اجتماعی دانست و ابراز کرد: انجمن های مردم نهاد ظرفیتی مناسب برای فعالیت در عرصه اشتغال هستند.

 

خادمی، ادامه داد: برای موفقیت در عرصه اشتغال، انجمن های مردم نهاد در حوزه فناوری اطلاعات و گردشگری می توان با استفاده از تسهیلات اشتغالزایی روستایی کارآفرینی کرد.

 

استاندار لرستان، محیط زیست را از دیگر ظرفیت های برای رونق فعالیت انجمن های مردم نهاد دانست و افزود: انجمن های مردم نهاد می توانند بستری برای تقویت فرهنگ صیانت از محیط زیست باشند.

کد خبر 696529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha