ما از دستگیری هیچ کسی خوشحال نمی شویم

خبرگزاری شبستان: معاون اول رییس جمهور در خصوص دستگیری برخی از مسئولان دولت نهم و دهم گفت: ما از دستگیر شدن کسی خوشحال نمی شویم اما اگر هر موضوعی در زمان مقرر آن رسیدگی شود هیچگاه آن اتفاق به مسئله روز سیاسی کشور تبدیل نخواهد شد.

 به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاری شبستان، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به شبستان در خصوص بازداشت برخی از مسئولان دولت نهم و دهم گفت: طی روزهای گذشته شاهد بازداشت برخی از این افراد بوده ایم اما باید بگویم که ما از دستگیر شدن کسی خوشحال نمی شویم.

 

وی ادامه داد: یکی از ضعف های ما این است که اقدامات لازم را به موقع انجام نمی دهیم و همین امر آسیب های زیادی را به ما می زند.

 

معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: حکمی که توسط دادگاه در خصوص برخی از این افراد منتشر شده است برای تاریخ بسیار قبل بوده است و همین امر نشان می دهد آنقدر در خصوص یک موضوع تعلل شده است که همان امر به مسئله روز سیاسی کشور تبدیل گشته است.

 

جهانگیری در پایان گفت: باید هر موضوعی در زمان مقرر آن تصمیم گیری شود. اگر ما هر مسئله را در زمان و شرایط خود آن مورد بررسی قرار دهیم هیچگاه شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود.

 

 

کد خبر 696528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha