۶ مسجد و ۳۰ نمازخانه در محورهای مواصلاتی استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد اقامه نماز استان مرکزی از وجود ۶ مسجد و ۳۰ نمازخانه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

حجت‌الاسلام علی رودبارانی، مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ۶ مسجد، ۳۰ نمازخانه، ۱۵ جایگاه سوخت‌رسانی بدون مجتمع رفاهی و۲۰ جایگاه سوخت‌رسانی به همراه خدمات رفاهی در کل راه‌های مواصلاتی استان وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه برخی از این نمازخانه ها مناسب پذیرش مسافر و گردشگران نیست افزود: با توجه به تشدید تردد مسافران نوروزی در محورهای استان، باید این مشکلات در اسرع وقت رفع و نیاز است تا برخی از نمازخانه های مجتمع های بین راهی ساماندهی شوند شود.  

 

حجت الاسلام رودبارانی اظهار کرد: یک مجتمع رفاهی بعد از شهر سنجان احداث شده در ارائه خدمات به مسافران دچار مشکل است در ورودی اراک از سمت قم نمازخانه ای نیمه کاره رها شده که نیاز به تخصیص اعتبار دارد؛ در سه راهی خمین تنها مسجد این مسیر از لحاظ مساحت و پارکینگ جوابگوی تعداد مسافران نیست که باید برای رفع مشکلات این نمازخانه ها و مساجد تدابیری اندیشیده شود.

 

رئیس ستاد اقامه نماز استان مرکزی ادامه داد: هیچ کدام از نمازخانه های بین راهی در تعطیلات عید نوروز بسته نیستند و تمامی این مجتمع ها نیز بدون استثنا به ارائه خدمات مشغول هستند.

 

وی گفت: مسئولان به دنبال افزایش رضایتمندی زائرین و مسافرین در همه‌ی ایام سال خصوصا نوروز از نمازخانه ها و مساجد بین راهی هستند کمااینکه تاکنون مسافرین از شرایط نمازخانه های بین راهی رضایت نسبی داشتند.

 

 

کد خبر 696526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha