سرو کار داشتن با اعتقاد مردم امتیاز خبرگزاری شبستان/اعلام آمادگی خبرگزاری شبستان جهت نشر تفکرات فرهنگی و دینی

خبرگزاری شبستان: مسئول نمایندگی خبرگزاری شبستان در مازندران، سرو کار داشتن با تفکر و اعتقاد مردم را امتیاز این خبرگزاری نسبت به خبرگزاری های دیگر دانست و گفت: این خبرگزاری جهت ترویج و نشر اندیشه ها و تفکرات فرهنگی و دینی اعلام می دارد.

حجت الاسلام محمود علیخانی، مسئول نمایندگی خبرگزاری شبستان در مازندران، امروز (27 اسفند) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری در خصوص اهمیت رسانه گفت: معرفت و شناخت کامل نسبت به موضوع و محیط، مخاطب شناسی دقیق، شناختن رسانه های بزرگ دنیا، روشنگری، پیشرفت و ارتقای جامعه از اهداف و اهمیت رسانه محسوب می شوند.

 

وی ادامه داد: حفظ آبروی افراد و توجه به واقعیت ها و بیان آنها، دوری از تعریف و تمجید و تملق و...، احساس مسئولیت و رساندن اخبار و واقعیت ها با توجه به اینکه در اعماق خانواده رسانه نفوذ پیدا کرده است اهمیت رسانه را بیش از پیش نمایان می کند.

 

حجت الاسلام علیخانی در خصوص اهمیت خبرگزاری شبستان در میان رسانه ها اظهار کرد: امتیاز خبرگزاری شبستان نسبت به خبرگزاری های دیگر این است که با تفکر و اعتقاد مردم سر و کار دارد.

 

نقش رسانه های دینی پراهمیت تر شده است

وی بیان کرد: گرایش به دین امروزه به صورت معجزه آسایی در جهان زیاد شده است نقش رسانه های دینی پراهمیت تر می شود.

 

حجت الاسلام علیخانی ابراز کرد: تا دو قرن گذشته با دین مبارزه می شد اما اکنون در شرق و غرب، کشورهایی که با دین مبارزه می کردند به سمت دین رفتند چرا که دین نیاز انسان ها است و نتوانستند با این نیاز مبارزه کنند.

 

رسانه های دینی در جهت بیان حقیقت دین و عرفان صحیح تلاش کنند

وی گفت: دین های بدلی و جدلی و عرفان های کاذب و نوظهور را با نام دین به خورد بشریت می دهند و رسانه های دینی نظیر خبرگزاری شبستان باید تلاش کند تا مردم، حقیقت دین و عرفان صحیح را با ادیان جعلی و عرفان های نوظهور تشخیص دهند و دین خود را با تفکر و پژوهش انتخاب کنند نه با تحجر و ارتجاع.

 

 

سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران در خصوص نقش خبرگزاری شبستان در مازندران گفت: با توجه به اینکه مردم مازندران ریشه های عمیق دینی دارند و این استان به عنوان مرکز و مرجع و پناهگاه اهل بیت پیغمبر(صلی الله علیه و آله و سلم) معروف است و همچنین دارای اماکن مقدس و بقاع متبرکه و امامزاده های متعدد است بنابراین تلاش های معاندین دین برای مبارزه با دین در این استان به نتیجه قابل توجه نرسیده اند.

 

نقش خبرگزاری شبستان به عنوان یک خبرگزاری دینی در مازندران حساس تر  است

وی ادامه داد: از یک سو مازندران مورد هدف دربار و سلطنت طلبان و از طرف دیگر مورد هدف کمونیست ها و توده ای ها بوده ولی با این وجود اصالت دینی و فرهنگی خود را حفظ کرده بنابراین نقش خبرگزاری شبستان به عنوان یک خبرگزاری دینی در این استان حساس تر می شود.

 

همکاری با خبرگزاری شبستان از انتظارات این خبرگزاری از مسئولین استانی و فرهنگی

حجت الاسلام علیخانی اظهار کرد: از مسئولین استانی و فرهنگی انتظار می رود برای ترویج مبانی دینی همکاری مناسب را با خبرگزاری شبستان در استان داشته باشند و خبرگزاری شبستان نیز آمادگی خود را برای ترویج و نشر اندیشه ها و تفکرات فرهنگی و دینی همه متخصصین و صاحبنظران فرهنگی و دینی اعلام می دارد.

 

به گزارش شبستان، نهادها و صاحبنظران می توانند اخبار و نظرات خود را به ایمیل mmalizadeh8@gmail.com ارسال نمایند.

کد خبر 696512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha