برگزاری مراسم نوروزخوانی در فرودگاه  مهرآباد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران گفت: در هماهنگی که با مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد صورت گرفت مراسم استقبال از گردشگران نوروز ۹۷ با اجرای مراسم نوروزخوانی و برپایی ایستگاه اطلاع رسانی در ترمینال های فرودگاه مهرآباد برگزار می شو

به گزارش خبرگزاری شبستان، دلاور بزرگ نیا، مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران گفت: در هماهنگی که با مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد صورت گرفت مراسم استقبال از گردشگران نوروز 97  با اجرای مراسم نوروزخوانی و برپایی ایستگاه اطلاع رسانی در ترمینال های  فرودگاه مهرآباد برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران گفت: اولین تصویر در ذهن گردشگران داخلی و خارجی در مبادی ورودی از جمله فرودگاه شکل می گیرد ، اگر در ایجاد اولین تصویر از فرهنگ ، جاذبه ها و سطح خدمات رسانی موفق عمل کنیم قطعا رضایت خاطر بیشتری به گردشگران  هدیه داده ایم.

بزرگ نیا افزود: اگر نام بین‌المللی را بر خدمات فرودگاهی می‌نهیم، باید همه دستگاه‌های مرتبط کمک کنند تا بهترین خدمات به مسافران و گردشگران عرضه شود.

وی گفت: با هماهنگی با مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد مقرر شد تا در ایام نوروز 97  مکانی برای عرضه صنایع دستی و سوغات فاخر تهران به گردشگران داخلی و خارجی  در نظر گرفته شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران ادامه داد: خدمات مطلوب در مبادی ورودی موجب می‌شود تا گردشگران به‌هنگام سفر به استان تهران دچار سردرگمی در انتخاب و رسیدن به مقاصد و جاذبه‌هایی که در برنامه سفر خود درنظر گرفته‌اند نشوند

کد خبر 696500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha