رییس جمهور اعتقاد دارد نبايد محدوديتي برای تلگرام ايجاد شود

خبرگزاری شبستان: معاون اول رییس جمهور در مورد فيلترينگ تلگرام گفت: در جلسه شوراي عالي فضاي مجازي موضوعات وضع مي شود ولی مي دانم رييس جمهور در خصوص اين موضوع جدي است و اعتقاد دارد نبايد محدوديتي در اين خصوص ايجاد شود.

به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاري شبستان، اسحاق جهانگيري، معاون اول رييس جمهور در حاشيه جلسه هيات دولت امروز در جمع خبرنگاران در خصوص اشتغال گفت: سال ٩٦ جزء بهترين سال هاي ايجاد اشتغال در تاريخ كشور  است، مجموع شغلي كه ايجاد شده بالاي ٨٠٠ هزار تا پايان سال خواهد بود و اين يك عدد بزرگ است و متوسط پنج ساله اي كشور حدود  ٤٨٠هزار شغل خواهد بود، به هرحال اگر خيزي كه امسال انجام شده است در سال ٩٧ نيز داشته باشيم اميدوارم بخش زيادي از بار ايجاد شغل حل شود.

 

وي به مردم در سال ٩٧ قول داد: بر اساس آنچه در توان ما هست و استعدادي كه خداوند به ما داده قول مي دهيم هرآنچه در توانمان است را در راه خدمت به مردم خرج كنيم.

 

معاون اول رييس جمهور در خصوص حضور خود در زمان تحويل سال نيز گفت: طبق سنوات گذشته امسال در خدمت مادر خود خواهم بود و در زمان تحويل سال پيش ایشان خواهيم بود ولي روز اول اسفند به منطقه زلزله كوبران مي روم.

 

جهانگيري در مورد فيلترينگ تلگرام تصريح كرد: در جلسه شوراي عالي فضاي مجازي موضوعات وضع مي شود و بنده در آنجا عضو نيستم ولی مي دانم  رييس جمهور در خصوص اين موضوع جدي است و اعتقاد دارد نبايد محدوديتي در اين خصوص ايجاد شود.

کد خبر 696492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha