«آب، برق و گاز» کشتارگاه ها و سردخانه های خراسان جنوبی قطع نمی شود

خبرگزاری شبستان: سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع خراسان جنوبی گفت: شرکت های برق، گاز و آب استان حق ندارند در طول ایام نوروز خدمات آب و برق و گاز کشتارگاه ها و مراکز توزیع و سردخانه های استان را قطع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمد حسینی امروز (27 اسفند) در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص اقدامات انجام شده در ستاد تنظیم بازار خراسان جنوبی اظهار داشت: آرامش جامعه و اطمینان خاطر مردم یکی از مسائل مهم و مورد توجه مسئولین است.

 

 

وی با توجه به اینکه در پایان هر سال فرهنگی به نام نوروز داریم، افزود: جامعه ما در این ایام حال و هوای خاصی دارد و در حال فراهم کردن زمینه تحویل سال هستند و مایحتاج زندگی خود را تامین می کنند و باید مردم احساس کنند که مسئولین در کنار آن ها هستند.

 

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع خراسان جنوبی با اشاره به کمیسیون تنظیم بازار استان گفت: این کمیسیون به ارزیابی و کارشناسی قیمت ها و عرضه کالاها در بازار می پردازد و توانسته در بحث تنظیم بازار ایفای نقش کند و در خصوص تامین مایحتاج مردم اقداماتی انجام دهد.

 

 

حسینی با بیان اینکه در راستای بحث تنظیم بازار 650 تن برنج به شبکه توزیع استان وارد شده است، ادامه داد: در این راستا 40 تن گوشت قرمز در اختیار شبکه توزیع قرار گرفته است و 660 تن مرغ منجمد نیز سهم استان بوده که 400 تن آن توزیع شده است.

 

 

وی به بحث میوه تنظیم بازار اشاره کرد و افزود: در این راستا 230 تن سیب تهیه شده که با قیمت کیلویی 2 هزار تومان در حال فروش است و 200 تن پرتقال تامسون نیز سهم استان بوده است که با قیمت کیلویی یکهزار و 500 تومان به فروش می رسد.

 

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع خراسان جنوبی با توجه به اینکه روزانه 11 تا 15 تن تخم مرغ در اختیار مردم استان قرار می گیرد، ادامه داد: تخم مرغ با قیمت 6 هزار و 600 تومان توزیع می شود.

 

 

حسینی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه بهاره در استان به نفع مردم بود، گفت: این نمایشگاه با یکصد و 40 غرفه برگزار شد و مردم نیز طی ارزیابی های انجام شده از برگزاری این نمایشگاه رضایت داشتند.

 

 

وی با بیان اینکه بخش نظارت یکی از بخش های مهم است، افزود: در این راستا تلاش شده تا اکیپ های مشترک دستگاه های نظارتی استان در خصوص نظارت بر بازار استان ورود پیدا کنند.

 

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع خراسان جنوبی تاکید داشت: شرکت های برق، گاز و آب استان حق ندارند در طول ایام نوروز خدمات آب و برق و گاز کشتارگاه ها و مراکز توزیع و سردخانه های استان را قطع کنند.

 

 

حسینی با تاکید بر اینکه فرمانداری های طبس، فردوس و بشرویه باید تعداد اکیپ های نظارتی خود را در طول ایام نوروز افزایش دهند، افزود: به این دلیل که سه شهر فوق همواره بیشتر از دیگر شهرهای استان مورد توجه مسافرین و گردشگران قرار دارند.

 

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت باید ورود پیدا کند تا افراد متوسط به پایین در جامعه نیز بتوانند نسبت به تامین کالاهای مورد نیاز خود اقدام کنند.

 

 

 

کد خبر 696482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha