رقابت های سیاسی در عرصه های مرتبط با موفقیت کشور، کنار گذاشته شود

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه همه برای موفقیت های کشور در عرصه های مختلف نقش دارند، گفت: رقابت های سیاسی در مواردی که به موفقیت کشور مرتبط باشد، کنار گذاشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان امروز(27 اسفند) در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار کرد: ما مسافران قطاری هستیم که در حال حرکت است و هرازگاهی در ایستگاهی می ایستد و مسافران تازه نفس سوار می کند.

 

وی با اشاره به اینکه یک سال دیگر از عمر همگی ما سپری شد، ادامه داد: لازم است تا عمر سپری شده خود را مرور و به اشتباه هایی که انجام دادیم فکر کنیم.

 

آیت‌الله خاتمی افزود: بنا به سخنی از عرفا خوشا به حال کسی که اگر از او سوال شود اگر عمر دوباره ای به تو می دادند چه می کردی در پاسخ بگوید همین کار را انجام می دادم.

 

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: تجدید طبیعت یک درس عبرت است و پاسخگویی انسان فقط برای زندگی خودش نیست چرا که بشر مسوولیت پذیرفته است و باید در برابر آن پاسخگو باشد.

 

آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه باید لحظات عمر را غنیمت شمرد، تصریح کرد: باید از تنش های سیاسی کاسته شود و این فرصت و ظرفیت را برای ساختن ایرانی آباد به کار گرفت.

 

وی از اقدامات استاندار زنجان تقدیر کرد و گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی و رفاه اجتماعی عملکرد خوبی را از مقام عالی استان شاهد بودیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه همه برای موفقیت های کشور در عرصه های مختلف نقش دارند، گفت: رقابت های سیاسی در مواردی که به موفقیت کشور مرتبط باشد، کنار گذاشته شود.

 

 

کد خبر 696480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha