مسئولان باید روحیه انقلابی گری داشته باشند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه کرمانشاه، علاج مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را در روحیه انقلابی گری مسئولان دانست و گفت: مسئولانی باید بر سر کار بیایند که فضای فکری آن ها در چهارچوب دین و ارزش ها باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، حضرت آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، یکشنبه(27 اسفند) در نشست ائمه جمعه و امامان جماعات با استاندار کرمانشاه که در سالن تدبیر برگزار شد، گفت: رمز توفیقات جمهوری اسلامی ایران در انقلابی گری و حفظ این روحیه است.

 

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران با حرکت های انقلابی گری که در بسیاری از امور بزرگ مانند دانش هسته ای و موشکی داشته به موفقیت های بزرگی دست یافته و یک ابر قدرت است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات دیگری که امروز در کشور هست با همین روحیه انقلابی گری برطرف می شود.

 

آیت الله علما، تأکید کرد: اگر تمام مسئولان روحیه انقلابی گری داشته باشند قطعا می توان معضل بیکاری، فقر و مشکلات اجتماعی از بین برد.

 

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر انقلابی بودن و انقلابی ماندن، اظهار کرد: مسئولانی باید بر سر کار بیایند که فضای فکری آن ها در چهارچوب دین و ارزش ها باشد تا فعالیت هایی خارج از این چارچوب در محیط های دولتی رخ ندهد.

 

 

 

کد خبر 696471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha