درآمد ۶۵ میلیاردی شهرداری سنندج/ کار شبانه روزی برای استقبال از میهمانان نوروزی

خبرگزاری شبستان: شهردار سنندج از اماده سازی شهر در استقبال از میهمانان نوروزی خبر داد و گفت: در ۴ ماهه که عهده دار مسئولیت شهرداری هستم این سازمان ۶۱ میلیارد تومان درآمد داشته و تا پایان سال به ۶۵ میلیارد تومان نیز می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، حشمت الله صیدی، صبح امروز (۲۷ بهمن) در نشست خبری و مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: شهرداری اتاق شیشه ای است و بر همین اساس خود را موظف می دانم تمام برنامه ها و کارهای انجام شده شهرداری را در اختیار شهروندان قرار دهم.

 

وی ادامه داد: رعایت اخلاق را در چارچوب اصول و ارزش ها را برای خودم تعریف کرده ام و آن را وظیفه خود می دانم وبه جرات می گویم که صندلی شهردار متعلق به من نیست و من هم به اندازه تک تک شهروندان از شهرداری سهم دارم و فقط مسئولیت شهردار را عهده دار هستم.

 

شهردار سنندج، با اشاره به بدهی شهرداری در زمان قبول مسئولیتش عنوان کرد: حقوق عقب افتاده سه ماهه کارکنان و بدهی ۱۲۰ میلیارد تومانی شهرداری از جمله عمده ترین مشکلات شهرداری در زمان قبول مسئولیت ام بود که امروز با افتخار و خوشحالی می گویم نه تنها حقوق عقب افتاده بلکه عیدی رو حقوق اسفند کارکنان نیز پرداخت شده است.

 

صیدی، به بدهی شهرداری اشاره کرد و افزود: ۴۰ میلیارد تومان از این بدهی متعلق به دستگاه های دولتی و ۸۰ میلیارد تومان آن متعلق به اشخاص حقیقی و حقوقی است.

 

وی همچنین گفت: در هشت ماهه اول سال ۹۶ درآمد شهرداری در حدود ۳۸ میلیارد تومان بود و در ۴ ماهه که عهده دار مسئولیت شهرداری هستم این سازمان ۶۱ میلیارد تومان درآمد داشته و تا پایان سال به ۶۵ میلیارد تومان نیز می رسد.

 

صیدی با بیان اینکه در قانون ششم توسعه درآمد ارزش افزوده به صورت استانی پرداخت می شود، افزود: در سال جاری و بر اساس قانون ۳۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان درآمد ناشی از ارزش افزوده از سازمان شهرداری ها داشتیم.

 

وی افتتاح پروژه فامیلی لند، تقاطع سنجر خان، شروع عملیات اجرایی بلوار کردستان، پروژه ۳۰ متری ۱۷۲۸ واحدی گذاران و بلوار نظام مهندسی و شروع پروژه ۳۰ متری ننله از جمله برنامه های انجام شده و در دست اقدام شهرداری برشمرد.

 

شهرداری سنندج به آماده سازی فضای شهری در راستای استقبال از مسافران نوروزی اشاره و اذعان کرد: ۱۶۵ آبان در حوزه معاونت خدمات شهری تعریف شد و با سرعت و به صورت شبانه روزی در چند روز اخیر انجام شده است و امیدواریم میزبان خوبی برای مسافران نوروزی به سنندج باشیم.

 

صیدی بیان کرد: سنندج ۷ بالقوه فرهنگی دارد و کار کردن بر روی این پتانسیل ها زمینه ساز توسعه استان می شود و زمینه جذب گردشگر را فراهم می کند.

 

وی ساخت و ساز غیرمجاز را خط قرمز شهرداری ذکر و خاطر نشان کرد: آمادگی داریم با هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد می کنیم.

کد خبر 696466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha