ارائه خدمات پلیس در سطح جاده ها با ۱۳۰ گشت خودرویی و موتوری

خبرگزاری شبستان: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان از آماده باش نیروی انتظامی در تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: طرح نورزی در راستای کاهش تلفات جاده ای و ایجاد سفر آرام برای مسافران اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سردار علی آزادی، فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان امروز(27 اسفند) در جلسه شورای اداری استان زنجان به توطئه های دشمنان برعلیه انقلاب اسلامی و ایجاد ناآرامی در جامعه اشاره کرد و گفت: امنیت و نظم حاکم برکشور علیرغم تلاش دشمنان به همت نیروهای نظامی و انتظامی در استان فراهم شد.

 

سردار علی آزادی به طرح های نوروزی، انتخابات ، پیاده روی اربعین و خنثی کردن توطئه دشمنان در دی ماه و بهمن ماه امسال به همت نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: در چهارشنبه آخر سال هم مشکلی در استان پیش نیامد و شاهد کاهش 70 درصدی تعداد بستری شوندگان در بیمارستان ها بودیم و یک میلیون و 338 هزار مواد محترقه در استان کشف شد.

 

به گفته آزادی، نیروی انتظامی با شعار «آرامش بهاری با نظم و امنیت» در آماده باش کامل قرار دارد تا رضایتمندی و تسهیل در تردد مردم و افزایش دقیق مقررات راهنمایی و راهنمایی مردم را شاهد باشیم که کاهش تلفات را به دنبال دارد.

 

این مقام مسئوول ادامه داد: 130گشت خودرويي وموتوري پليس در سطح جاده ها به مردم ومسافران خدمات رساني مي كنند.

 

در ادامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان هم در سخنانی با اشاره به اقدامات مجمع سلامت در استان گفت: اجتماعی کردن سلامت از اولویت های این مجمع است.

 

به گفته قزلباش، رویکرد نظام سلامت در گذشته پزشک محور بود ولی در حال حاضر در حوزه سلامت بیشترین متوفیان در حوزه بیماری های غیرعفونی هستند.

 

این مقام مسوول ادامه داد: اجتماعی کردن مجمع سلامت به جهت شناسایی عوامل موثر در حوزه سلامت و توانمندسازی آن و بهره گیری در حوزه سلامت است.

 

قزلباش افزود: هرچیزی که به کاهش فقر، افزایش اشتغال و اتحاد مردم کمک کنند می تواند در حوزه سلامت مردم تعبیر شود.

کد خبر 696449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha